رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: تیم ملی فوتسال المپیک کشورمان در قرعه کشی بازی های بوینس آیرس در گروه سختی قرار گرفت.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در ارتباط با قرعه کشی مسابقات رقابت‌های فوتسال المپیک ۲۰۱۸ – آرژانتین گفت:قرعه کشی مسابقات رقابت های فوتسال المپیک جوانان -بوینس آیرس آرژانتین برگزار شد و تیم ملی کشورمان در قرعه بسیار سختی قرار گرفت ، چرا که تیم ملی کشورمان با تیم های برزیل و روسیه همگروه شد و هر 2 تیم در دسته بندی قطب های فوتسال جهان قرار دارند همچنین تیم های کاستاریکا و جزایر سلیمان نیز بی شک تیم های خوبی هستند.

ترابیان ادامه داد:گروه B بی شک بسیار دشوار است و قرار است تا ما در اولین دیدار خود در قالب مسابقات المپیک تاز 15 مهر به مصاف تیم جزایر سلیمان رفته و پس از آن به ترتیب دیدار هایی را با تیم های برزیل و روسیه  و کاستاریکا داشته باشیم.درگروه دیگر مسابقات اما تیم ملی آرژانتین با تیم های ضعیفی همگروه شده و به نوعی حضور این تیم در مرحله فینال مهر زده شده است و بی شک کار ساده تری نسبت به تیم ما خواهند داشت.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در ارتباط با وضعیت تیم ملی المپیک فوتسال کشورمان گفت:ما اعتماد بسیاری به بازیکنان تیم ملی کشورمان داریم و با نتایج به دست آمده از دو دیدار خود با تیم های ایتالیا و اوکراین ، این بازیکنان می توانند نمایش خوبی در این رقابت ها داشته باشند.

ترابیان درباره ی تعداد کم دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتسال المپیک کشورمان گفت:ما 2 مشکل عمده برای برگزاری دیدار های دوستانه تیم ملی کشورمان داریم .در 2 ماه میلادی پیش  رو بیشتر تیم ها در زمان استراحت قرار دارند و به دنبال آن هستند تا پس از قرعه کشی مسابقات فوتسال المپیک دیدار های دوستانه ای را با سایر تیم ها برگزار کنند.بنابراین پیدا کردن تیمی با آمادگی کامل بسیار مشکل است.

او افزود: با تیم های مختلف آسیایی صحبت کردیم  ،اما هیچکدام آمادگی برگزاری دیداری دوستانه نداشتند.تیم ملی عراق نیز برخورد خوبی با ما نداشتو حتی فدراسیون فوتبال کشور عراق نامه ای مبنی بر برگزاری 100 درصدی این دیدار را به ما ارسال نکرده است.

ترابیان در پایان افزود:صانعی نیز  بار های دیدار های دوستانه ای با باشگاه های داخلی انجام داده است و نتایج خوبی را نیز داشته است.در ادامه نیز دیدار های دوستانه ای را با تیم های داخلی خواهیم داشت ولی ما تنها به دنبال آن هستیم تا تیم ملی کشورمان دیدار ی در خارج از کشور داشته باشد.


بیشتر بخوانید:حضور تیم ملی زیر ۱۸ سال فوتسال عراق در ایران


انتهای پیام/

اظهارات ترابیان در ارتباط با قرعه کشی مسابقات فوتسال المپیک جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار