رئیس سنجش پزشکی از تمدید مهلت ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی خبر داد.

محمدحسین پورکاظمی رئیس سنجش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام آزمون کتبی شصت و پنجمین دوره دانشنامه تخصصی پزشکی گفت: داطلبان متقاضی شرکت در این دوره آزمون دانشنامه تخصصی فرصت دارند، فردا یکشنبه ۴ شهریور ۹۷ از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۶ بعدازظهر به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و نسبت به ثبت نام اینترنتی جهت شرکت در آزمون و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

رئیس سنجش پزشکی ادامه داد: شصت و پنجمین دوره دانشنامه تخصصی و سی و دومین دوره دانشنامه فوق تخصصی پزشکی ۱۵ شهریور ماه در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران برگزار می‌شوند.

پور کاظمی با اشاره به زمان توزیع کارت آزمون کتبی شصت و پنجمین دوره دانشنامه تخصصی و سی و دومین دوره دانشنامه فوق تخصصی پزشکی اشاره کرد و افزود: کارت ورود به جلسه این آزمون‌ها در روز‌های ۱۳ و ۱۴ شهریورماه ۹۷ توزیع می‌شود.

رئیس سنجش پزشکی یادآوری کرد: مهلت ثبت نام برای آزمون کتبی شصت و پنجمین دوره دانشنامه تخصصی تا ۲۰ مرداد ماه بود که بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی برای یک روز مهلت ثبت نام تمدید شده و آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی از بالاترین آزمون‌های کشوری محسوب می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آزمون ، سنجش پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار