همزمان با هفته دولت با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی پلی کلینیک تخصصی آیت‌الله خاتمی (ره) اردکان با هزینه‌ای بالغ‌بر ۶۰ میلیارد ریال امروز افتتاح شد.

پلی کلینیک تخصصی آیت الله خاتمی شهرستان اردکان افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ احمد فتاحی رئیس کلینیک تأمین اجتماعی اردکان گفت: همزمان با دومین روز از هفته دولت پلی کلینیک تخصصی آیت‌الله خاتمی (ره) اردکان در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و زیربنای دو هزار مترمربع در دوطبقه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۶۰ میلیارد ریال امروز افتتاح شد.

فتاحی افزود:این مرکز درمانی دارای بخش‌های مختلف دندانپزشکی، پزشک عمومی، پزشک متخصص، اتاق عمل سرپایی، متخصص زنان، اطفال، آزمایشگاه، اتاق بستری موقت، سونوگرافی، رادیولوژی، داروخانه، تزریقات، احیا، معاینات چشم‌پزشکی و نوار گوش است.

هم‌زمان با بهره‌برداری از این طرح، عملیات بازسازی ساختمان سابق کلینیک تأمین اجتماعی نیز آغاز خواهد شد و امور اداری و مالی در آن مستقر می‌شوند.

فتاحی در پایان افزود: ساعت کاری این مرکز درمانی جهت ارائه خدمات به مراجعین از ساعت ۷.۳۰ صبح تا ۵ عصر است و همشهریان گرامی می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۲۲۴۰۸۰۵ به‌صورت تلفنی نوبت دریافت کنند.

بهره برداری از پلی کلینیک آیت الله خاتمی زودتر از موعد مقرر

هادی مقیمی فرماندار اردکان  نیز در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی تامین اجتماعی گفت: اردکان شهری است که ریشه در تمدن و تاریخ دارد و زادگاه عالم بزرگواری، چون آیت الله خاتمی (ره) است سال قبل در همین مکان کلنگ این پلی کلینیک به زمین زده شد و شرکت خانه سازی ایران قول دادند که در کمتر از یک سال این مکان بهره برداری برسد.

هادی مقیمی افزود: این پروژه طبق زمان در نظر گرفته شده باید در ۲۲ماه ساخته می‌شد، اما در کمتر از یک سال  به بهره برداری رسید که نشان دهنده این است که دولت تدبیر و امید و کارگزاران جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام می‌دهند.

وی گفت: امیدواریم که در سال‌های آینده و با کمک نماینده محترم شهرستان یک بیمارستان در محدوده اردکان و میبد با کمک بخش خصوصی و اعتبارات لازم به بهره برداری برسد تا بخشی از بار درمانی استان به این بیمارستان منتقل شود با توجه به افزایش جمعیت در اردکان که بالاترین نرخ رشد جمعیت با ۴/۷ درصد، داشته است این ظرفیت وجود دارد که این طرح مطرح شود.

انتهای پیام/ی

 افتتاح  پلی کلینیک تخصصی ایت الله خاتمی شهرستان اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار