جلسه هم اندیشی اجرای طرح ملی سیماک در شهرستان هرسین برگزار شد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلسه هم اندیشی اجرای طرح ملی سیماک سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور در شهرستان هرسین با حضور امیر شاه آبادی فرماندار و خسرو خادمی معاون پشتیبانی اداره کل پست استان کرمانشاه برگزار گردید.

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه از آمادگی دستگاههای اداری برای اجرا و تحقق طرح ملی سیماک در این شهرستان خبر داد و خواستار برگزاری دوره های آموزشی برای روسای و مدیران ادارات شد.

وی گفت : از مهمترین مزایای طرح ملی سیماک علاوه بر یکپارچه سازی اطلاعات مربوط به اماکن شخصی و دولتی در یک پایگاه متمرکز مدیریت زمان و افزایش بهره وری است .

 در ادامه جلسه خسرو خادمی معاون پشتیبانی اداره کل پست استان کرمانشاه به تشریح چگونگی اجرا و اطلاعات مورد نیاز برای تحقق طرح سیماک پرداخت.

خادمی گفت : الکترونیکی شدن فرآیندهای اداری ، ایجاد مدیریت مالی مناسب ، تسهیل در فرآیندهای پاسخگویی میان دستگاهی ، کاهش آسیب‌های سازمانی وجلوگیری از مراجعات مکرر و حضور مردمی در ادارات از جمله مزایای طرح سیماک است.

در بخش دیگری از این جلسه بهمن علیپور رئیس اداره پست شهرستان هرسین به تشریح اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح سیماک در شهرستان هرسین پرداخت و گفت : فاز اول طرح در حال اجرا می باشد و اطلاعات مربوط به دهیاران ، روستاهای بخش مرکزی و بیستون و شهرداری ها جمع آوری شده است.

وی افزود : سامانه دانش بنیان سیماک یک زیر ساخت نرم افزاری برای مدیریت یکپارچه اماکن و املاک است که افزون بر ایجاد پایگاه متمرکز املاک و اماکن میتواند تراکنش ها و فرآیندهای اداری مربوط به امور املاک و اماکن را در میان دستگاههای اجرایی ذیربط الکترونیکی میکند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

سامانه دانش بنیان سیماک یک زیر ساخت نرم افزاری برای مدیریت یکپارچه اماکن و املاک است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.