رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : حراست در کنترل و نظارت نقش ویژه ای دارد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به نقش ویژه ای که حراست در کنترل و نظارت داشته است اشاره کرد و گفت : حراست می تواند با برنامه ریزی منسجم به ارتقای همه جانبه دانشگاه کمک کند.

وی دانشگاه را سازمان ناهمگونی دانست که دارای وظایف گسترده و متنوعی است که نظارت ویژه و اقدامات پیشگیرانه بیشتری را می طلبد.

وی با بیان اینکه گستردگی و حیطه نفوذ دانشگاه و حضور در اکثر امور جاری استان آن را به سازمانی ویژه تبدیل کرده است گفت : نقش کلیدی حراست در چنین سازمانی بیشتر از همیشه موثر است و حراست علاوه بر اقدامات عملی باید نقش پیشگیری خود را تقویت کند و مدیران حراست از نقش الگویی خود در کار ، اخلاق و صداقت مراقبت کنند.

رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه حراست بایستی ارتباط با مردم را تقویت کرده و درد دل آنها را گوش کند گفت: این حوزه می تواند مشکلات خدمت رسانی در دانشگاه را در گفتگو و تعامل با مردم به درستی دریافت کند.

دکتر مرادی بیان کرد:دانشگاه موافق گذشت و چشم پوشی است و معتقد است نادیده گرفتن خطاهای کوچک ایرادی ندارد ، اما نباید موجب جری شدن متخلف شود.

وی اظهار داشت: مردم ما را محرم خود می دانند و خطاهای مالی یا اخلاقی و... بازتاب وسیعی در جامعه داشته و پذیرفته نیست.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه همه ما باید از مسائل سیاسی و جناحی پرهیز کنیم گفت: بهداشت و درمان مربوط به همه است ، خدمات ما سیاسی نیست و همه باید از ما خدمت بگیرند.

دکتر مرادی تاکید کرد: مجموعه حراست دانشگاه چون گذشته باید نقش ارشادی ، راهنمایی و دوری از موضع قدرت را تداوم بخشد.

وی در پایان عنوان کرد: شرایط امروز کشور و حساسیت کار ما مراقبت بیشتری را طلب می کند‌ تا اجازه ندهیم برای مردم مشکل و کمبودی به وجود بیاید.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

حراست بایستی ارتباط با مردم را تقویت کرده و درد دل آنها را گوش کند

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.