فرماندار شهرستان دیر گفت: در هفته دولت امسال ۳۶ طرح عمرانی در شهرستان دیر افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

۳۶ طرح عمرانی در شهرستان دیر افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمزه اعتماد عصر جمعه در جمع اهالی شهرستان دیر اظهار داشت: شهید رجایی اسطوره و الگوی مدیر مکتبی و انقلابی به تمام معنا است و خود را وقف خدمت به مردم کرد.

وی با بیان اینکه دولت از نقد سازنده استقبال می‌کند، افزود: اگر این همه خدمات ملموس دولت را که مربوط به نظام اسلامی است نادیده بگیریم بی انصافی کرده ایم.

اعتماد گفت: تخریب دولت و مأیوس کردن مردم نه تنها رفتاری ناجوانمردانه است بلکه به ضرر نظام اسلامی است.

این مقام مسئول عنوان کرد: مدیران نباید از نقد منصفانه ناراحت شوند بلکه برخی مواقع که خطایی یا بی‌تدبیری دارند به جای توجیه با پذیرش خطایشان از مردم عذرخواهی کنند.

فرماندار شهرستان دیر تصریح کرد: امسال علی رغم مشکلات اقتصادی کشور ۲۹ طرح عمران شهری و روستایی در حوزه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان افتتاح و ۷ طرح نیز با اعتبار ۵ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

اجرای جاده وفاق از مطالبات جدی مردم است

وی اجرای جاده وفاق را از مطالبات جدی مردم دیر برشمرد و ادامه داد: امسال ۳ میلیارد تومان اعتبار برای شروع این پروژه از سمت دیر تصویب شده است که ظرف دو ماه آینده با انجام مناقصه و تعیین پیمانکار شروع بکار می‌شود.

اعتماد خاطرنشان کرد: از هفته دولت سال گذشته تا امروز از محل اعتبارات ارزش افزوده نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان در حوزه عمران شهری و روستایی هزینه شده است.

وی افزود: در بحث آسفالت کوچه‌ها اقدامات خوب و قابل لمسی در شهرستان انجام گرفته بگونه‌ای که در برخی روستا‌ها تا ۱۰۰ درصد کوچه‌ها در حال آسفالت است.

فرماندار دیر درباره جاده دیر به متانول یادآور شد: اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته و از ۳۰ دهنه پل تنها دو دهنه باقی مانده که طبق تعهد پیمانکار ظرف دو ماه آینده تکمیل می‌شود که برای آسفالت آن یک میلیارد تومان اعتبار گذاشته‌ایم.

وی اضافه کرد: برای جاده بردخون به بردخون کهنه نیز یک میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

اعتماد از بهره برداری از مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب در هفته دولت خبر داد و افزود: پیگیر راه اندازی تمامی بخش‌های بیمارستان دیر و حل مشکل سوخت سفاران هستیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.