مرحله نیمه نهایی مسابقات میکس کامپوند بازی های آسیایی به پایان رسید و تیم میکس کامپوند ایران از صعود به فینال بازماند.

تیم میکس کامپوند ایران از صعود به فینال بازماند/سنگاپور حریف ایران در مسابقه رده بندیبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت های تیم ملی تیر و کمان کشورمان در هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا در اولین دیدار نیمه نهایی، کره جنوبی 156-152 مقابل سنگاپور به برتری دست یافت و سپس دو تیم ایران و چین تایپه مقابل هم قرار گرفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در این مسابقه تیم میکس کامپوند ایران که با ترکیب فرشته قربانی و نیما محبوبی پا به میدان گذاشت با نتیجه 153-137 از حریف خود شکست خورد تا فردا در دیدار رده بندی مقابل سنگاپور قرار گیرد.

در آخرین دیدار این مرحله هم ایران و هند مقابل هم قرار گرفتند که ایران 155-153 به برتری دست یافت تا در برابر چین تایپه قرار گیرد که در برابر این تیم با شکست رو به رو شد.

در دیگر رقابت های عصر امروز، کره جنوبی 153-148 اندونزی را شکست داد، سنگاپور 149-147 فیلیپین را پشت سر گذاشت و چین تایپه هم 149-147 قزاقستان را از دور مسابقات خارج ساخت.

فردا (شنبه)کره جنوبی و تایپه هم در  فینال به مصاف هم خواهند رفت وتیم میکس کامپوند کشورمان در دیدار رده بنده مقابل سنگاپور قرار می گیرد.


بیشتر بخوانید:

برنامه کاروان ایران در روز ششم بازی‌های آسیایی

زهرا نعمتی از بازی‌های آسیایی حذف شد


انتهای پیام/

نتایج رقابت های تیراندازی با کمان  بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار