مهمترین اخبار و رویداد‌های سینما از تاریخ ۲۶ مرداد تا ۲ شهریور را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اتفاقات و حاشیه های این هفته سینما بیشتر متوجه ورود پول های کثیف به سینما و تشییع پیکر دو سینماگر معروف بود.

مراسم تشییع پیکرهای عزت الله انتظامی و سید ضیاء الدین دری به ترتیب در تالار وحدت و خانه سینما شماره دو با حضور جمع کثیری از اهالی فرهنگ و هنر، اهالی رسانه و مردم برگزار شد.

فیلم سینمایی «روزهای نارنجی»ساخته آرش لاهوتی در نخستین نمایش جهانی خود در جشنواره فیلم تورنتو حضور خواهد داشت.

فیلم سینمایی «فصل شکار» به کارگردانی داریوش یاری به جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو راه یافت.

نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی« لاتاری» ساخته محمد حسین مهدویان به تهیه کنندگی سید محمود رضوی عرضه شد.

آیین نکوداشت داریوش اسدزاده، داریوش مهرجویی، ابوالحسن تهامی و سید مهدی شجاعی که قرار بود 28 مرداد در جشن خانه سینما برگزار شود به علت سوگواری عزت الله انتظامی و سید ضیاءالدین دری به جمعه دوم شهریورماه موکول شد.

پروانه ساخت فیلمنامه های« قصر شیرین» ساخته سید رضا میرکریمی و «ایکس لارج» ساخته محسن توکلی صادر شد.

مصوبات جدید شورای صنفی نمایش ثبت قرارداد به این ترتیب است:«ماهورا» پس از «تنگه ابوقریب»و«لس آنجلس تهران» پس از«سوفی و دیوانه»بود.

فاطمه ذوالقدر از ورود مجلس برای جلوگیری از ورود پول های مشکوک به سینما خبرداد و گفت هیچ محدودیتی برای مبارزه با این جریان وجود ندارد.

انجمن نویسندگان و منتقدان سینمای ایران به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب بهترین آثار چهل سال اخیر در حوزه سینمای کودک و نوجوان را انتخاب و معرفی می کند.

منوچهر شاهسواری مدیر عامل خانه سینما در دهمین جشن مستند سینمای ایران گفت: خانه سینما وظیفه ملی بر دوش دارد، این نه خانه سینمای تهران و نه خانه سینمای استان است،  با مصوبه هیات مدیره یکی از ماموریت های ما توسعه نمایندگی خانه سینما در اقصی نقاط ایران است.

انتهای پیام/

مهمترین اخبار سینما در شهریور ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار