دهیار شهرک اسلامیه شهر مهران گفت: بدلیل آتش سوزی در آغل یکی از دامداران مهرانی، ۱۵۰ راس گوسفند و بز، زنده زنده در آتش سوختند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ دهیار شهرک اسلامیه مهران گفت : 150 راس دام بدلیل آتش سوزی در آغل یکی از دامداران مهرانی از بین رفتند.

وی با بیان اینکه علت این آتش سوزی فعلا مشخص نیست، گفت: در حال حاضر هیچ یک از مسئولان و کارشناسان امور عشایری از این حادثه بازدید نکرده اند و آمار گوسفندان تلف شده در این آتش سوزی از ۵۵ راس به ۱۵۰ راس افزایش یافته است.

پیش تر، فرمانده انتظامی شهرستان مهران با بیان اینکه ۵۵ رأس گوسفند در این حادثه سوخته اند، افزود: پس از تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰، بلافاصله یک تیم از ماموران به محل وقوع حادثه اعزام شدند و موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

وی اضافه کرد: پس از حضور نیرو‌های انتظامی درمحل مشخص شد، تعداد ۵۵ راس گوسفند متعلق به ۲ دامدار به صورت زنده و به علت آتش گرفتن سیاه چادر، تلف شده اند.

سرهنگ امیرعباس شهبازی با بیان اینکه اقدامات پلیسی برای کشف عمد یا غیرعمد بودن این حادثه توسط پلیس در حال انجام است، گفت: دامداران و عشایر عزیز بایستی نکات ایمنی را در نگهداری احشام خود رعایت کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

در حادثه آتش سوزی آغل گوسفندان که در منطقه قلاویزان (منصورآباد) از توابع شهرستان مهران اتفاق افتاد، ۱۵۰ رأس گوسفند و بز بصورت زنده، سوختند.

 

انتهای پیام/ی

 

آتش سوزی در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.