امیر محمد بخشی تکواندوکار مشورمان با شکست برابر نماینده کره جنوبی به مدال نقره بازی های آسیایی رسید.

مدال نقره آسیا بر گردن بخشیبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر محمد بخشی در فینال مسابقات به مصاف دای هون لی از کره جنوبی رفت و در پایان 3 راند و با ختلاف نزدیک 12 بر 10 نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره بازی های آسیایی جاکارتا رسید.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

امیر محمد بخشی پیش از این در نخستین مبارزه خود  به مصاف حریفی از ازبکستان رفت و 24 بر 4 حریف خود را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

او در راند اول 11 بر یک حریف خود را شکست داد. بخشی در راند دوم 13 بر 4 از نماینده ازبکستان پیش افتاد و امتیاز او به عدد 24 رسید تا به دلیل اختلاف امتیاز 20 این دیدار در راند دوم به پایان رسید و بخشی راهی مرحله بعد شد. 

امیر محمد بخشی در دومین مبارزه خود در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف نماینده چین تایپه رفت و 15 بر 13 به پیروزی رسید تا  علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

بخشی با وجود اینکه در راند های اول و دوم توانسته بود حریف خود را شکست دهد در راند سوم حریف چین تایپه در امتیاز 13 با بخشی برابر شد تا کار به راند طلایی کشیده شود.

بخشی در راند طلایی با کسب 2 امتیاز توانست حریف خود را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

بخشی در سومین مبارزه خود و در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفی از اردن رفت و توانست در پایان 3 راند با نتیجه 10 بر 8 از سد قهرمان المپیک عبور کند و راهی مرحله فینال بازی های آسیایی جاکارتا شود و مدال نقره خود را قظعی کند.

پیش از این ناهید کیانی با شکست برابر نماینده تایلند به مدال برنز بازی های آسیایی رسید.

در روز‌های گذشته نیز کوروش بختیار و مرجان سلحشور در پومسه موفق به کسب مدال نقره شدند و فرزان عاشورزاده، میرهاشم حسینی و سعید رجبی در کیورگی مدال برنز و طلا بازی‌ها را بدست آوردند.

الهه شیدایی، ملیکا میر حسینی، زهرا پور اسماعیل و پریسا جوادی در تیم ملی بانوان و مهدی خدابخشی در تیم ملی مردان کشورمان در بخش کیورگی از کسب مدال باز ماندند.


بیشتر بخوانید: راهیابی بخشی به مرحله یک چهارم نهایی


انتهای پیام/

نایب قهرمانی امیر محمد بخشی در بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار