پارس آرا شیراز برای کسب سومین برد پیاپی خود رودرروی نماینده چهارمحال و‌ بختیاری قرار می‌گیرد.

جدال تیم‌های تازه لیگ برتری شده

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم پارس آرا شیراز از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه دوم شهریورماه به میزبانی سالن پهلوانان نصیری به مصاف میهمانش دریژنو فرخ شهر می‌رود.

شاگردان نجمه برزگر در تیم پارس آرا با دو پیروزی مقابل تیم‌های مس رفسنجان و شهرداری رشت با ۶ امتیاز، در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

در جدول گلزنان پرستو کهن بازیکن تیم پارس آرا با ۳ گل زده، جایگاه ششم را در اختیار دارد.

در طرف مقابل تیم دریژنو فرخ شهر هفته دوم را با شکست سنگین ۸-یک مقابل ملی حفاری اهواز به پایان برد و در هفته نخست ۴-۲ بر میزبانش استقلال ساری چیره شد تا با ۳ امتیاز در رده هفتم جدول رقابت‌ها قرار بگیرد.

زارع مدیر تیم پارس آرا شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: بازیکنان این هفته تمرین‌های خوب و پرفشار، و با نشاطی را پشت سر گذاشتند و کاملا آماده رویارویی با تیم خوب دریژنو فرخشهر هستیم.

وی ادامه داد: تیم ما اکثرا از بازیکنان جوان تشکیل شده و در کنار آن‌ها چند بازیکن باتجربه حضور دارند که البته زمان زیادی می‌برد تا تیم به پختگی کامل برسد.

زارع در خصوص نتایج خوب پارس آرا در دو هفته نخست بیان کرد: امسال با توجه به کم شدن و انصراف تیم‌های بزرگ لیگ اکثر بازیکن‌های ملی با توجه به شرایط مالی، جذب باشگاه‌های مختلف شدند که این موضوع سطح لیگ برتر امسال را بالا برده و رقابت‌ها سخت و نزدیک است و در بازی این هفته مقابل دریژنو فرخ شهر تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را رقم بزنیم و نماینده خوبی برای شیراز و بانوان استان فارس باشیم.

مهدیه رشیدی رنجبر به عنوان داور اول و الهام مخبر به عنوان داور دوم، قضاوت بازی تیم‌های پارس آرا شیراز و دریژنو فرخ شهر را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ن

دیدار پارس آرا شیراز و نماینده چهارمحال و‌ بختیاری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.