آیت اله نوری همدانی گفت: دشمن می‌خواهد بین دو رکن اصلی نظام و انقلاب با تلاش‌های مذبوحانه فاصله بیندازد.

دشمن درصدد فاصله انداختن بین نظام و انقلاب استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت اله نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: مدیریت جامعه کاری بسیار مهم و مقدس است که باید با پشتوانه علم، آگاهی و همراهی مردم برای ساماندهی مشکلات برنامه ریزی و تلاش کرد.

وی بابیان اینکه ریشه بسیاری از انحرافات ورود به مباحثی است که اطلاعات کافی درمورد آن نداریم، افزود: مردم وظیفه دارند در مقابل اطلاعات ناقصی که توسط بعضی از افراد ارایه می‌شود، سکوت نکنند.

این مرجع تقلید  با اشاره به مشکلات اقتصادی و چالش‌های پیش روی دولت، توجه به مادیات و معنویات را درکنار هم امری ضروری و مهم در مدیریت دانست وگفت: برنامه ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که مردم آن را احساس کنند و شاخص‌های رفاه در جامعه ارتقاء یابد.

آیت الله نوری همدانی تجهیز به علم و تکنولوژی را از دیگر ضروریات جامعه و کشور دانست وافزود: دشمن درتلاش است تا از ارتقاء علمی کشور در عرصه‌های مختلف جلوگیری کند که باید در برابر این توطئه هوشیار بود.

وی مدیریت در خراسان رضوی وهمچنین مشهد مقدس را متفاوت از سایر نقاط کشور دانست وگفت: باید از توفیق خدمت در این خطه که منتسب به علی ابن موسی الرضا (ع) است برای ارتقاء شاخص‌های خدمت رسانی به زائران و مجاوران استفاده کرد.

خیره سازی کالا‌های اساسی با دقت و اهتمام ویژه دنبال شده است


علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی هم دراین دیدار با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت زمان استقرار دولت در استان گفت: امروز که دشمن فشار به دهک‌های پایین جامعه را به عنوان یک راهبرد دنبال می‌کند و با استقرار اتاق جنگ خود در وزارت خزانه داری سعی در فاصله انداختن دولت و مردم دارد .

وی افزود: دشمن با القاء ناامیدی و ناکارآمدی نظام دینی در اداره امور جامعه سعی دارد مردم را از همراهی با نظام و دولت مایوس کند که همواره این توطئه با شکست مواجه بوده است وتوانسته ایم با همراهی مردم بر بسیاری از مشکلات فائق آمده و از این شرایط نیز عبور خواهیم کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: تنظیم بازار و بازرسی‌های مستمر از وضعیت بازار را از اولویت‌هایی است که با جدیت دنبال شده و با متخلفان این حوزه مطابق قانون برخورد شده است.

رشیدیان با اشاره به پیش بینی بسته‌های حمایتی دولت افزود: توزیع این بسته‌ها در اتحادیه‌های کارگری، کارمندی و همچنین مددجویان نهاد‌های حمایتی می‌تواند، تا حدودی مشکلات مردم را برطرف کند.

گفتنی است ذخیره سازی کالا‌های اساسی با دقت و اهتمام ویژه دنبال شده است و هم اکنون برای بیش از یک سال مصرف استان ذخیره سازی انجام شده است.

انتهای پیام // ف. ک


دیداراستاندار خراسان رضوی با  آیت الله نوری همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.