جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۴۹ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در  اندیمشک از ۶ سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، سرهنگ سید محمد صالحی، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی اخبار دریافتی از اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان و ایلام مبنی بر اینکه شخصی به هویت (د. س) قصد جابجایی مواد مخدر از نوع تریاک از شیراز به مقصد کرمانشاه را دارد، دستور لازم برای دستگیری وی در محور‌های ارتباطی اندیمشک ابلاغ شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اندیمشک با هماهنگی قضائی، راه عبور قاچاقچیان را در اندیمشک مسدود و خودروی سواری پراید متهمان را در یکی از ورودی‌های شهر متوقف کردند.

صالحی در تشریح جزئیات این حادثه بیان داشت: مأموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۴۹ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در این عملیات متهم به همراه ۵ قاچاقچی دیگر که در خودروی اسکورت دیگری محموله مواد مخدر را همراهی می‌کردند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/م

بار تریاک به مقصد نرسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.