جوادیان گفت:ثبت نام در دوره‌های آموزش شهروندی فضای سبز از نیمه نخست شهریو ماه در قم آغاز می شود.

دوره‌ آموزشی فضای سبز در قم برگزار می شودجوادیان،مدیرعامل  فضای سبز شهرداری قم در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش شهروندی فضای سبز در قم  از نیمه نخست شهریور ماه سال جاری  خبر داد.

وی افزود:ثبت‌نام در این دوره های آموزشی به صورت اینترنتی  و  رایگان و شرکت در این دوره‌ها برای عموم  شهروندان آزاد است.

جوادیان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ با سازمان فنی و حرفه‌ای برای برگزاری این دوره ها افزود:در دوره های آموزشی فضای سبز آموزش‌های مختلفی در زمینه مباحث تخصصی گیاهان و همچنین  مباحث حقوق شهروندی به علاقه مندان ارائه می‌شود.

مدیرعامل  سازمان فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: پانزده عنوان دوره آموزشی برای شهروندان پیش‌بینی شده و  آموزش فرهنگ شهروندی با  حفظ و نگهداری فضای سبز شهری در الویت   است.

جوادیان در ادامه اضافه کرد:مواردی چون آشنایی با آفات و آسیب‌های گیاهان آپارتمانی، فضای سبز عمودی ،کاشت و پرورش قارچ گل‌های فصلی، و غیره از سرفصل های دوره آموزش شهروندی فضای سبز است.

وی افزود: از برخی از این دوره‌های آموزشی  شهروندان می‌توانند با راه اندازی کسب و کار ،درآمدزایی  داشته باشند.

 مدیرعامل  سازمان فضای سبز شهرداری قم در پایان گفت: سال گذشته شرکت در دوره‌های آموزش شهروندی فضای سبز در استان با استقبال خوبی روبرو شد که با فرهنگ سازی در زمینه حفظ فضای سبز شهری شاهد مشارکت بیشتر شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز قم هستیم.

انتهای پیام/ش

دوره آموزش شهروندی فضای سبز در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار