سرپرست فرمانداری آبادان از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت خواست تا در بازی با پرسپولیس تهران مهمان نوازی آبادانی ها را به تیم حریف نشان دهند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سید زین العابدین موسوی سرپرست فرمانداری آبادان شامگاه گذشته  در نشست خبری با خبرنگاران   با بیان اینکه تعامل با رسانه ها اساس کار ما در مسیر انجام مناسب و درست امور محوله و دستیابی به اهداف عالی نظام است، گفت: تیم پرسپولیس که به لحاظ طرفدار دارای جایگاه ویژه ای در سطح کشور است به طوری که در آبادان و سایر شهرهای خوزستان نیز افرادی به این تیم علاقمند هستند که ممکن است برای تماشای بازی در استادیوم حضور داشته باشند لذا هواداران خونگرم و با فرهنگ آبادانی باید از حساسیت ها بکاهند .

وی افزود: در ورزشگاه ها  شاهد احساسات ناب و پاک جوانان هوادار هستیم که قابل تقدیر است اما در این میان ممکن است افرادی رفتارهایی را از خود نشان دهند که در شان مردم آبادان نباشد لذا هواداران باید نسبت به این رفتارها واکنش آگاهانه ای از خود نشان دهند.

سرپرست فرمانداری آبادان گفت: تیمی که مقابل تیم فوتبال صنعت نفت بازی می کنند ممکن است ۳۰ تا ۴۰ میلیون نفر تماشاچی اعم از زن، مردم، پیر و جوان داشته باشد لذا اگر هواداران و تماشاچیان حاضر در استادیوم رفتار مناسب و خوبی را از خود نشان ندهند این مسئله به پای تمام آبادانی ها نوشته شده و مردم بد معرفی می شوند.

موسوی ادامه داد : از جوانان و علاقمندانی که به استادیوم وارد می شوند می خواهیم تا مهمان نواری، معرفت و هر آنچه که مردم فهیم آبادان با آن شناخته می شوند را در بازی امروز  به نمایش عمومی بگذارند.

انتهای پیام/ د

بازی صنعت نفت وپرسپولیس تهران

برچسب ها: فوتبال ، نشست خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.