مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی گفت: رویکرد اصلی برنامه‌های صدا وسیما در هفته دولت انعکاس خدمات دولت‌ها در ذیل خدمات نظام در ۴۰ سالگی انقلاب برمبنای افتخار به گذشته و امید به آینده خواهد بود.

معرفی دستاورد‌های ۴۰ ساله نظام رویکرد اصلی برنامه‌های صدا وسیما خراسان رصوی در هفته دولتمحسن نصرپور مدیرکل صدا وسیمای خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ با بیان اینکه  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های صدا و سیما خراسان رضوی در هفته دولت شرایط ویژه‌ای دارد گفت: در برنامه های هفته ضمن  پرهیز از نفی خدمات سایر دولت‌ها به شرح اقدامات دولت مستقر پرداخته می شود تصویر واقعی و امید بخش تری برای مخاطب ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیم پرتال تولید صدای خراسان رضوی در هر روز از هفته دولت از یک شهرستان برنامه‌ای به عنوان ره آورد پخش خواهد کرد افزود:ویزگی این برنامه شنیدن صدای مردم شهرستان‌ها درکنار توجه به دستاورد‌های شهرستانی دولت می‌باشد؛ که این باعث افزایش حضور مردم در شبکه می‌شود و هم میزان امیدواری مردم افزایش خواهد یافت.

مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌های مردم و مسئولان، ما میتوانیم و شبا هنگام که در هفته دولت از صدای خراسان رضوی پخش خواهد شد افزود:برنامه مردم و مسئولان در دو قسمت با حضور استاندارو مسئولین به مدت ۵۰ دقیقه پخش می‌شود.

نصر پور گفت:در برنامه ما میتوانیم گزارش به معرفی  معرفی کار آفرین‌ها می پردازد و  برنامه شبا هنگام هم در ۳ قسمت کامل به مدت ۶۰ دقیقه از صدای خراسان رضوی پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه تلویزیونی اشاره با حضور برخی استانداران و مسئولان ادارات که از ابتدای انقلاب مسئولیت داشتند وهرکدام به دستاورد‌های دولت در دوره خود می‌پردازند گفت:این شیوه ضمن توجه به همه مقاطع و همه دستاورد‌ها تمامی دستاورد‌هایی که از حافظه مردم پاک شده است و مسیر طی شده دوباره برای مخاطبان باز خوانی می شود .
 
مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی  افزود: در این برنامه مجموعه خدمات دولت‌ها به عنوان دستاورد‌های ۴۰ ساله نظام به مردم معرفی می شود.
 
انتهای پیام//ح.ص
 

معرفی دستاوردهای 40 ساله نظام از صدا وسیمای خراسان رضوی

 
 
 
برچسب ها: رسانه ملی ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.