سرهنگ حجت الله غلامی به عنوان فرمانده جدید تیپ 158 متحرک هجومی شهید کشاورزیان شاهرود معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در مراسم معرفی فرمانده جدید تیپ 158 متحرک هجومی شهید کشاورزیان شاهرود  از خدمات سرتیپ دوم محمد غفاری فرمانده سابق این تیپ قدردانی شد.
امیر سرتیپ دوم رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: امروز اقتدار ایران در منطقه زبانزد همه است و حتی دشمنان نیز به آن اقرار می کنند.

وی افزود: با دستور فرماندهی کل قوا و استفاده از تجربه های دفاع مقدس، توان رزمی و صنایع دفاعی کشور بهینه شده به طوری که دشمنان از انجام هر گونه تعرض به خاک کشور ناتوان هستند.
امیر سرتیپ دوم رضا آذریان نیروهای نظامی را مدافعان حریم ولایت عنوان کرد و افزود: راهبردهای دفاعی نوین در همه بخش ها ایجاد شده و همبستگی سپاه پاسداران و ارتشیان خاری در چشم دشمنان است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی به هجمه هایی که علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می شود ، اشاره کرد و گفت: آنها زمانی به ارتش حمله کرده و خواستار انحلال آن بودند و امروز هم برعلیه سپاه سخن می گویند اما بدانند سپاه پاسداران و ارتش دست در دست هم مدافع ولایت و کشور هستند و از آرمان های انقلاب اسلامی محافظت می کنند.

انتهای پیام / گ

جزئیات معرفی فرمانده جدید تیپ 158 متحرک هجومی شهید کشاورزیان شاهرود 

برچسب ها: ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.