رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ملایر از توزیع 2 هزار و 800 بسته لوازم التحریر به نیازمندان ملایر خبر داد.

توزیع 2800 بسته لوازم‌التحریر به نیازمندان ملایربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ پژمان جعفری ،رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ملایر  گفت: در آستان مقدس امامزادگان شهرستان ملایر همزمان با برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه، ایستگاه صلواتی را برپا کردیم.

وی از خرید 2 هزار و 800 بسته آموزشی در قالب طرح مهر تصحیلی برای اهدا به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و افزود: از 20 شهریورماه این بسته‌ها طی مراسمی توزیع خواهد شد که ارزش ریالی هر کدام 55 هزار تومان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اینکه این بسته‌های تحصیلی از کالاهای داخلی تهیه شده است، گفت: اقلامی نظیر کیف کوله‌ای، 10 عدد دفتر، پنج عدد خودکار، بسته کامل لوازم‌التحریر شامل خط کش،گونیا، جعبه مداد رنگی، مداد سیاه، پاک‌کن و مداد تراش و کلر بوک به هر یک از دانش‌آموزان اهدا می‌شود.

وی از ثبت یک وقف جدید در شهرستان ملایر خبر داد وخاطر نشان کرد:  85 متر مربع از منزل مسکونی در  روستای موسی خان بلاغی وقف شد.

جعفری با بیان اینکه این منزل با نیت اسکان مبلغین اعزامی وقف شده و تمام تجهیزات لازم برای اسکان را دارد، گفت: این ملک توسط واقف خیر اندیش عباس ترابی وقف شده که ارزش ریالی آن 500 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ج

2800 بسته لوازم‌التحریر به نیازمندان ملایرتوزیع می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.