مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد گفت: ۱۱۰ منبع آبی بدلیل خشکسالی از مدار خارج شده و ۱۸۰ منبع هم با کاهش شدید آب مواجه شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی  استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:با اشاره به این که روستا‌های بسیاری با مشکلات ناشی از کم آبی قنوات و چشمه‌ها روبرو هستند گفت: ۱۱۰ منبع آبی بدلیل خشکسالی از مدار خارج شده و ۱۸۰ منبع هم با کاهش شدید آب مواجه شده است.

فاتحی افزود: در حال حاضر از هزار و ۲۰۰ روستای استان تنها ۷۰ روستا از آب انتقالی استفاده می‌کنند و ۳۳۰ روستا با تانکر آبرسانی می شود.

وی در خصوص چگونگی تامین آب انتقالی به روستا‌ها گفت: آب انتقالی به روستا‌ها از آب چاه‌های اضطراری که شرکت آب و فاضلاب جهت این موضوع در نظر گرفته است فراهم می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی  استان افزود: بهره برداری آب از سفره‌های آب زیر زمینی نیازمند مدیریت شدید و جدی است که در این زمینه نیازمند یاری و مساعد مردم به ویژه روستائیان عزیز است.

فاتحی هم چنین گفت: آب شرب شبکه آبرسانی هر متر مکعب ۲۱۰۰ تومان تمام می شود و مبلغ دریافتی از مصرف کنندگان ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومان است.

انتهای پیام/ی

تنها ۷۰ روستا از آب انتقالی استفاده می‌کنند

برچسب ها: کم آبی ، خشکسالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار