کماندار یزدی عضو تیم ملی تیراندازی با کمان ایران گفت: تمام تلاش خود را برای کسب خوشرنگترین مدال در جاکارتا انجام می دهم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امیر کاظم پور کماندار یزدی عضو تیم ملی تیراندازی با کمان ایران متولد ۱۳۶۲/۲/۸ و اصالتا اهل یزد است وی ورزش تیراندازی با کمان را از سال ۸۶ آغاز و در همان سال به عضویت تیم ملی ایران در آمد.

امیرکاظم پور بعد از یک سال فعالیت در ماده ریکرو تغییر رشته داد و وارد بخش کامپوند تیراندازی با کمان شد و تا به امروز ۱۸ مدال بین المللی و جهانی کسب کرد.

از جمله مدال‌ها و مقام‌ها وی می‌توان؛ قهرمانی تیمی ۲۰۱۵جهان در دانمارک برای اولین بار، نقره انفرادی بازی‌های کشور‌های اسلامی در سال۲۰۱۳، برنز انفرادی چین تایپه و تنها مدال و اولین مدال تاریخ ورزش یزد در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی نام برد.

وی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: شرایط بدنی و تکنیکی من و سایر اعضا تیم مطلوب است و تمام تلاش خود را برای کسب مدال و شادی ملت ایران انجام می دهیم.

امیر کاظم پور با اعلام اینکه این مسابقات از ۳۱ مرداد ماه آغاز می شود گفت: شرایط آب و‌هوایی و همچنین شرایط غذایی جاکارتا خوب است.

انتهای پیام/ص

 

برچسب ها: تیم ملی ، تیر اندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.