سرمربی تیم ملی کبدی ایران گفت: برنامه ریزی ما برای کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ است.

مازندرانی: كبدي ايران نياز به طلاي آسيا داردبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا مازندرانی سرمربی تیم ملی کبدی ایران پس از پیروزی تیم ملی کبدی مردان ایران مقابل تیم نپال در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اظهار کرد: بازی‌های گروهی مان به جز در ۲ دیدار نخست مقابل تیم‌های ژاپن و پاکستان در سطح پایین تری نسبت به تیم کبدی کشورمان بود و باعث شد تا خود آن تیم‌ها حساسیتی در دیدار مقابل تیم کبدی ایران نداشته باشند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

وی درباره استفاده از همه بازیکنان در برابر تیم نپال گفت: ما در دیدار مقابل تیم مالزی هم از تمام بازیکنانمان استفاده کردیم و در آخرین بازی امروز با همین ترکیب به مصاف تیم اندونزی خواهیم رفت و برنامه‌هایی که برای دیدار با تیم هندوستان در نیمه نهایی را داریم مرور می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی درباره دیدار بعدی ایران برابر تیم هند در نیمه نهایی گفت: مهمترین دیدار ما در این رقابت‌ها برابر تیم هند است، فکر می‌کردیم که با این تیم در فینال بازی خواهیم کرد، اما روند مسابقات به گونه ایی پیش رفت که در نیمه نهایی رودر رو می‌شویم.

مازندرانی ادامه داد: این بازی یک فینال زودرس است و برنده این بازی بیشترین شانس را برای کسب عوان قهرمانی دارد.

وی درباره تیم هند یادآور شد که آن‌ها دچار یک اشتباه در انتخاب نفرات شدند و از مهاجمان زیادی استفاده کردند وقتی یک مدافع از ترکیب تیم خارج می‌شود تیم دچار مشکل می‌شود که این دردسرساز شد.

سرمربی تیم کبدی اضافه کرد: آن‌ها از لحاظ بازیکن تیم خوبی هستند و از نظر ساختاری و تاکتیکی ضعف دارند و ما امیدواریم از فرصت استفاده کنیم.

وی به میزبانی اندونزی در این رویداد گریزی زد و گفت: من در ۲ دوره‌ی بازی‌های آسیایی حضور داشتم که میزبانی اندونزی نسبت به ۲ دوره قبل ضعیف‌تر و قابل مقایسه با چین در سال ٢٠١٠ نیست.

تیم کبدی مردان ایران پس از ژاپن، پاکستان، مالزی به چهارمین پیروزی خود برابر نپال دست یافت.


بیشتر بخوانید: تیم کبدی مردان ایران روی نوار پیروزی


انتهای پیام/

پیروزی تیم کبدی ایران مقابل نپال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار