مراسم وزن کشی وقرعه کشی رقابت های رشته جوجیتسو در بازی های آسیایی جاکارتا فردا ( پنجشنبه ) برگزار می شود.

مراسم وزن کشی وقرعه کشی جوجیتسو فردا برگزار می‌شودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  کاروان ورزشی ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ این دوره از رقابت‌ها با ۳۷۸ ورزشکار از ۲۹ فدراسیون و در ۴۲ رشته شرکت می‌کند و مراسم افتتاحیه این بازی‌ها روز (شنبه) ۲۷ مردادماه برگزار و مسابقات به طور رسمی از روز یکشنبه ۲۸ مردادماه آغاز شد.  

مراسم وزن کشی و قرعه کشی رقابت های سه وزن منهای ۵۶ و ۶۹ مردان و منهای ۶۲ کیلوگرم بانوان جوجیتسوکار فردا برگزار می‌شود و نفرات اعزامی به این رقابت‌ها در شرایط مطلوبی قرار دارند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

خوش بین سرمربی تیم ملی جوجیتسو در این باره بیان کرد: امروز جلسه هماهنگی برگزار شد و کادر فنی تیم ها دیداری با مسئولان فدراسیون جهانی داشتند که بسیار مثمر ثمر بود.

او ادامه داد: تمرینات خوبی را در جاکارتا برگزار کردیم و ملی پوشان در شرایط بدنی خوبی قرار دارند و برای مسابقات جوجیتسو که از شنبه آعاز می‌شود آماده اند.

سرمربی تیم ملی گفت: ۸ جوجیتسو کار مرد و ۲ جوجیتسو کار زن در این دوره از بازی‌ها حضور دارند و امید زیادی داریم که ورزشکاران ما بتوانند با کسب مدال طلا روی سکوی قهرمانی بازی های آسیایی قرار بگیرند.

انتهای پیام/

آمادگی ملی پوشان جوجیتسوکار ایران در بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار