نماز عید قربان به امامت حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان اقامه شد.

نماز عید قربان در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان اقامه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صبح امروز در روز عید قربان روز رهایی از هر آنچه غیرخدایی است کرمانی ها نماز عید قربان را به امامت حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان اقامه کردند.

پ صبح امروز در روز عید قربان روز رهایی از هر آنچه غیرخدایی است کرمانیها نمازروز عیداقامه نماز روز قربان را به امامت حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان اقامه کردند.

در خطبه های نماز عید قربان در کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان عید قربان را عید بازگشت به خداوند و محور مناسک حج ابراهیمی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی افزود: اسلام دینی است که هم به دنیا و هم به آخرت انسانها پرداخته و انجام حسنات در این دنیا را توشه آخرت است.
وی مردم را به همدلی, وحدت , رعایت تقوا و ادامه دادن راه شهدا برای گذر از مشکلات اقتصادی و مبارزه با توطئه های دشمنان توصیه کرد.

نماز عید سعید قربان همزمان در کرمان در همه شهرستانهای این استان اقامه شد.

قرائت دعاي ندبه ، فرج ، زيارت عاشورا ، اقامه نماز جماعت عيد قربان ،قرباني کردن و توزيع گوشت قرباني بين فقرا از اعمال اين روز بزرگ است.

 

انتهای پیام/س

برچسب ها: اخبار سیاسی ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار