جشنواره خدمت با رویکرد ارائه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در شیراز برگزار می‌شود.

شیراز میزبان جشنواره خدمت/بهره برداری از هزار و ٣٢٣ پروژه عمرانی در فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رحیم آزادی مدیرکل ستاد بحران استانداری فارس و دبیر اجرای جشنواره خدمت با اشاره به اینکه جشنواره خدمت در ابعاد مختلفی از جمله عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره با رویکرد ارائه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی از سوم تا هفتم شهریورماه در بلوار چمران در قالب ۶۰ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره دستگاه‌ها، نهاد‌ها و سمن‌ها حضور دارند و با روش‌های نوین اطلاع‌رسانی نسبت به ارائه عملکرد خود اقدام می‌کنند، افزود: در این جشنواره دستگاه‌های برتر در حوزه خدمت‌رسانی تقدیر می‌شوند.

امیرحسین جمشیدی مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس هم بیان کرد: هزار و ٣٢٣ پروژه عمرانی در ۲۹ شهر فارس و با اعتبار ۲ هزار ۵۱۱ میلیارد تومانی در هفته‌ی دولت افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد طرح‌های افتتاحی هفته دولت در حوزه زیرساخت‌ها است، ادامه داد: ۱۴۰ طرح زیربنایی و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۴ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

جمشیدی از پیشرفت ۶۰ درصدی ترمینال بین‌المللی فرودگاه شهید دستغیب شیراز خبر داد و گفت: در استان فارس بیش از ۳۲۰۰ پروژه استانی و ۱۵۵ پروژه ملی وجود دارد.

وی گفت: گلنگ‌زنی طرح انتقال آب از خلیج فارس به صنایع انرژی بر لامرد، کلنگ‌زنی اتصال آزادراه شیراز _. اصفهان به بزرگراه حسین الهاشمی و کلنگ‌زنی اتصال بزرگراه به محور قره پیری از جمله مهم‌ترین طرح‌هایی است که در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس همچنین در خصوص میزان پیشرفت طرح‌های عمرانی استان نیز تصریح کرد: بزرگ‌راه‌های استان همچون بزرگ‌راه شیراز به داراب ۶۵ درصد، فسا به نی‌ریز ۳۵ درصد، شیراز به قائمیه ۵۰ درصد، شیراز به جم ۷۰ درصد و سورمق به یاسوج ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
انتهای پیام/ر

افتتاح ۱۴۰ طرح زیربنایی در هفته‌ی دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار