رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:دانشگاه سازمان ناهمگونی است که  وظایف گسترده و متنوعی دارد و این‌ خود نظارت ویژه و اقدامات پیشگیرانه بیشتری را می طلبد.

نادیده گرفتن خطاهای کوچک  نباید موجب جری شدن متخلف شودمرادی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: حراست نقش ویژه ای در کنترل و نظارت داشته و می تواند با برنامه ریزی منسجم به ارتقای همه جانبه دانشگاه کمک کند گستردگی و حیطه نفوذ دانشگاه و حضور در اکثر امور جاری استان آن را به سازمانی ویژه تبدیل کرده است.
 
مرادی افزود: نقش کلیدی حراست در چنین سازمانی بیشتر از همیشه موثر است و علاوه بر اقدامات عملی باید نقش پیشگیری خود را تقویت کند و  مدیران حراست از نقش الگویی خود در کار ، اخلاق و صداقت مراقبت کنند.
 
وی ادامه داد: حراست بایستی ارتباط با مردم را تقویت کرده و درد دل آنها را گوش کند؛ این حوزه می تواند مشکلات خدمت رسانی در دانشگاه را در گفتگو و تعامل با مردم به درستی دریافت کند.
 
مرادی بیان کرد: دانشگاه موافق گذشت و چشم پوشی است و معتقد است نادیده گرفتن خطاهای کوچک ایرادی ندارد ، اما نباید موجب جری شدن متخلف شود  مردم ما را محرم خود می دانند و خطاهای مالی یا اخلاقی و... بازتاب وسیعی در جامعه داشته و پذیرفته نیست. 
 
وی گفت: همه ما باید از مسائل سیاسی و جناحی پرهیز کنیم  بهداشت و درمان مربوط به همه است ، خدمات ما سیاسی نیست و همه باید از ما خدمت بگیرند مجموعه حراست دانشگاه چون گذشته باید نقش ارشادی ، راهنمایی و دوری از موضع قدرت را تداوم بخشد.
 
 وی ادامه داد: شرایط امروز کشور و حساسیت کار ما مراقبت بیشتری را طلب می کند‌ تا اجازه ندهیم برای مردم مشکل و کمبودی به وجود بیاید.
 
انتهای پیام/ز

حراست بایستی ارتباط با مردم را تقویت کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.