فراز شکری گفت: در میانه راه ورزشگاه چینی به من راه نداد و من روی زمین افتادم که این اتفاق نزدیک به چهل ثانیه وقت من را گرفت.

ملی پوش دوچرخه سواری :خطای بازیکن چینی بر روی من باعث عقب افتادن من شدبه گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ملی پوش دوچرخه سواری ایران که به مقام چهارمی در بازی های آسیایی 2018  رسید در این باره گفت :«بعد از مسابقات قهرمانی آسیا سه ماه و نیم تمرینات فشرده داشتم.در آن رقابت ها به مدال نقره رسیدم.مدالی که نخستین مدال تاریخ دوچرخه سواری در بخش انفرادی بود.در هر صورت در بازی های آسیایی اتفاق های زیادی افتاد که نتوانستم به مدال برسم.»

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

او درباره  بازی خود و اتفاق هایی که در بازی  افتاد بیان کرد :«در سه دور نخست شرایط را کنترل کردم. با بهترین های آسیا رکاب می زدیم و کار کمی سخت بود.در میانه های راه وقتی می خواستم از ورزشکار چینی سبقت بگیرم او به من راه نداد. من زمین خوردم و همین اتفاق سی تا چهل ثانیه از وقتم را گرفت. فکر کنید انرژی را که من برای دور آخر گذاشته بودم مجبور شدم برای جبران زمانی که عقب افتادم بگذارم.»

شکری درباره خطای بازیکن چینی گفت: «اگر دستان دوچرخه سوار روی دسته فرمان باشد مشکلی وجود ندارد اما دوچرخه سوار چینی به من تنه زد و روی زمین افتادم.»


بیشتر بخوانید:۲ ملی پوش دوچرخه سواری به عنوان چهارمی و پنجمی بسنده کردند

پرتو آذر از کسب مدال باز ماند/ کسب عنوان چهارمی


انتهای پیام/

اظهارات فراز شکری درباره رقابت خود در بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار