کشف قاچاق در شهرستان تنگستان ۴۹ درصد افزایش داشته است

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از افزایش ۴۹ درصدی کشف قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در سال جاری وقوع جرایم خشن ۵۰ درصد کاهش یافته است.

کشف قاچاق در شهرستان تنگستان ۴۹ درصد افزایش داشته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ حسین خواجه عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تقویت امنیت در شهرستان تنگستان اقدامات خوبی صورت گرفته است و رسانه‌ها نیز در این زمینه نقش مهمی دارند.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری مطلوب اصحاب رسانه در این شهرستان، اضافه کرد: با تحقق شاخص‌های امنیتی و نقش پررنگ مردم و مسئولان، شهرستان تنگستان از وضعیت امنیتی مطلوب برخوردار است.

فرمانده انتظامی تنگستان خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ پاسخگوی درخواست و پیشنهادات مردم است و سامانه ۱۹۷ نیز آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و تقدیر شهروندان در خصوص نحوه عملکرد و رفتار ماموران است.

افزایش کشفیات جرایم

سرهنگ خواجه با بیان اینکه با اقدامات پیشگیرانه و تقویت واحد‌های گشتی وقوع جرایم خشن در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد کاهش داشته است عنوان کرد: کشف جرایم جعل و کلاهبرداری از افزایش ۱۴۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی توقیف خودرو‌های شوتی گفت: تصادفات منجر به فوت در حوزه برون شهری کاهش ۱۰ درصدی داشته و همچنین توقیف موتورسواران متخلف از افزایش ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان بیان کرد: با انجام اقداماتی از جمله کنترل محور‌های مواصلاتی و مبادی ورودی و خروجی شهرستان، کشف کالای قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.