ملی پوشان کماندار کشورمان در سومین روز از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا درسه رشته ریکرو انفرادی مردان و زنان ،ریکرو تیمی و ریکرو میکس تیمی با حریفان خود به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به طور رسمی از  (یکشنبه)با شرکت ۳۷۸ ورزشکار از ۲۹ فدراسیون و در ۴۲ رشته آغاز شد و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند که در بین بازی های امروز تیراندازان کشورمان از ساعت 6:30 صبح امروز در سالن تیراندازی شهر پالمبانگ در سه رشته  ریکرو انفرادی مردان و زنان ،ریکرو تیمی و ریکرو میکس تیمی پا به میدان گذاشتند اما در هیچ یک نتوانستند به فینال صعود کنند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

زهرا نعمتی بانوی افتخار آفرین و ملی پوش تیر اندازی با کمان کشورمان در اولین رقابت تیم ملی تیروکمان که صبح امروز برگزار شد، در بخش انفرادی ریکرو زنان به فینال نرسید.او در رقابتی سخت با حریفان در نهایت در جایگاه سی و یکم ایستاد و نتوانست به فینال صعود کند و راهی مرحله حذفی شد.

دور مقدماتی مسابقات تیر اندازی باکمان در بخش ریکرو انفرادی مردان برگزار شد وصادق اشرفی با ۶۴۴ ,امتیاز سی و چهارم ,امین پیرعلی با ۶۳۴امتیاز چهل و پنجم ,میلاد وزیری با ۶۱۶ امتیاز پنجاه و هشتم و عرفان ارژنگی پور با ۶۱۱ امتیاز شصت و پنجم شدند.

در ریکرو تیمی ، کشورمان با حضور ارزنگ پور و اشرفی و وزیری و پیر علی با کسب 1894 امتیاز رتبه دوازدهم را ازآن خود کرد و نتوانست به فینال این رقابت ها برود.کمانداران کشورمان در کامپوند فردا در مرحله مقدماتی به میدان می‌روند.

ملی پوشان کماندار کشورمان در بخش ریکرو میکس تیمی نیز سیزدهم شدند.


بیشتر بخوانید:

لحظه به لحظه با حواشی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ /روز سوم

نتایج کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی (روز سوم)


انتهای پیام/

پایانی بدون فینال برای تیم ملی تیراندازی کشورمان در نخستین روز بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار