ملی پوشان تیرانداز کشورمان در سومین روز از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا درسه رشته میکس تراپ، تپانچه بادی ۱۰ متر مردان و تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت با حریفان خود به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به طور رسمی از (یکشنبه)با شرکت ۳۷۸ ورزشکار از ۲۹ فدراسیون و در ۴۲ رشته آغاز شد و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند که در بین بازی های امروز تیراندازان کشورمان از ساعت 6:30 صبح امروز در سالن تیراندازی شهر پالمبانگ در سه رشته  تراپ،تپانچه بادی 10 متر مردان و تفنگ 50 متر سه وضعیت پا به میدان گذاشتند اما در هیچ یک نتوانستند به فینال صعود کنند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

ابراهیم برخورداری و جواد فروغی ۲ نماینده ایران در بخش ۱۰ متر تپانچه آقایان که صبح امروز رقابت خود را با حریفان آغاز کردند موفق به کسب امتیازات لازم جهت حضور در فینال این مسابقات نشدند و از گردانه رقابت‌ها حذف شدند.فروغی در رقابت امروز در جایگاه بیست و یکم ایستاد و برخورداری به رتبه‌ای بهتر از بیست و دست پیدا نکرد.

 پویا نوروزیان و مهیار صداقت تیراندازان کشورمان در مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت به ترتیب با کسب امتیاز‌های ۱۱۵۵ امتیاز و ۱۱۶۴ دوازدهم و چهارم شدند. با این نتیجه صداقت راهی فینال شد اما در فینال با نماینده تایلند هم امتیاز بود که در شوت‌آف تایلند حذف شد و در نهایت عنوان ششمی را کسب کرد.

در دیگر بازی های امروز تیم ملی تیراندازی کشورمان در رشته میکس تراپ به مصاف حریفان خود رفت که تیم دو نفره متشکل از سپیده سیرانی و محمد حسین پرورش نیا پس از رقابتی نزدیک و نفس گیر  با کسب  128 امتیاز در جایگاه دهم ایستادند و  از صعود به فینال بازماندند.در این ماده کشورهای چین‌تایپه، چین، لبنان، کره جنوبی و هند راهی فینال شدند.

روز گذشته در تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان الهه احمدی هفتم و آرمینا صادقیان چهارم شدند. امیرمحمد نکونام نیز در رده هفتم همین ماده قرار گرفت. در تراپ نیز ملی‌پوشان از رسیدن به فینال بازماندند.


بیشتر بخوانید:

برنامه مسابقات ورزشکاران ایرانی در بازی های آسیایی۲۰۱۸ + جدول

نتایج کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی (روز سوم)


انتهای پیام/

پایانی بدون مدال برای تیم ملی تیراندازی کشورمان در سومین روز بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار