آیین پر فیض دعای روح بخش عرفه با مداحی سیدجلال موسویان و حضور مومنان امروز در یادمان شهدای شلمچه برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛در آیین ملکوتی دعای عرفه   هزاران نفر از مردم مومن شهرستان خرمشهر ، اعضای کاروان های راهیان نور از سراسر کشور به خصوص استان های خوزستان، فارس و بوشهر در اجتماعی باشکوه در یادمان شهدای دوران دفاع مقدس در شلمچه ، دعای عرفانی امام حسین (ع) را با شکوه و خلوص نیت زمزمه کردند.

در این روز که اعمالش از هزار حج و هزار عمره و هزار جهاد بالاتر عنوان شده عاشقان با تضرع به درگاه الهی برکات و نیز خیر دنیوی و اخروی را از خداوند بزرگ طلب کردند.

در این آیین شرکت کنندگان دعای روز عرفه را همراه با مداحان اهل بیت (ع) زمزمه کردند و با نیایش به درگاه احدیت در مشهد شهیدان شلمچه یاد و خاطره شهدای گرانقدر را که در راه اسلام جانفشانی کردند، گرامی داشتند.

سرهنگ علیرضا خردمند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در حاشیه این آیین گفت: بیش از چهار هزار جلد کتابچه دعای عرفه چاپ و بین زائران دعای عرفه شلمچه توزیع شد.

وی افزود: در این آیین معنوی ضمن بر برپایی ایستگاه های صلواتی، کلیه امکانات رفاهی، بهداشتی و امنیتی برای برگزاری هر چه با شکوهتر فراهم شده است.

شلمچه نزدیکترین نقطه مرزی به شهر بصره است. دشت‌ شلمچه‌ تا عمق‌ خاک‌ عراق ادامه‌ دارد و جاده ترانزیت خرمشهر - بصره از منطقه شلمچه می گذرد.

انتهای پیام / د

برگزاری مراسم دعای عرفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.