صابریان تمهیدات اورژانس تهران برای مراسم دعای عرفه و نماز عید سعید قربان را تشریح کرد.

تمهیدات اورژانس برای مراسم دعای عرفه و نماز عید سعید قربانپیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: همزمان با آغاز مراسم باشکوه قرائت دعای پر‌فیض عرفه، آمبولانس های مرکز اورژانس تهران در چهار نقطه از پایتخت مستقر هستند.

صابریان با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس در شهرک محلاتی و یک دستگاه در مصلی، یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس در حرم امام زاده صالح (ع)، مستقر هستند، گفت: همچنین دو دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) مستقر هستند.

رئیس مرکز اورژانس تهران  افزود: استقرار آمبولانس ها از ظهر امروز (سه شنبه) شروع و تا پایان مراسم دعای عرفه ادامه دارد.

تمهیدات اورژانس تهران برای نماز عید قربان

وی همچنین ادامه داد: همرمان با اقامه نماز عید سعید قربان آمبولانس های مرکز اورژانس تهران در مصلی و حرم حضرت عبدالعظیم (ع) استقرار دارند، ۶ دستگاه آمبولانس و ۵ دستگاه موتورلانس در مصلی امام خمینی(ره) ، دو دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) مستقر هستند.

صابریان ادامه داد: این استقرار ها از ساعاتی قبل از برگزاری نماز شروع و تا پایان ادامه دارد، شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل ضمن امکان تماس با شماره ۱۱۵، به اکیپ های مستقر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار