کتابی از افسانه حمیدی با عنوان «و پاییز شعر را آفرید» در انتشارات نگار تابان منتشر شد.

احمد دولت آبادی، مدیر مسئول انتشارات نگار تابان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص کتاب‌های جدید این انتشاراتی گفت: کتابی از افسانه حمیدی با عنوان «و پاییز شعر را آفرید» در انتشارات نگار تابان منتشر کردیم که مجموعه شعر‌های نو و سپید این شاعر است و شعر‌های آن با مضمون عاشقانه سروده شده اند.

وی افزود: کتاب دیگری که در این انتشارات منتشر کردیم مجموعه شعر صدیقه قانع با عنوان «قلم من و هوای تو» است که در قالب سپید سروده شده اند و شعر‌های سپیدش موجز و کوتاه هستند.

مدیر مسئول انتشارات نگارتابان از انتشار کتابی با حال و هوای تجارت در نت ورک مارکتینگ یا فروشگاه‌های مجازی خبرداد و اظهار داشت: کتاب کسب و کار تجاری در فضای مجازی هنوز مراحل اولیه انتشار را سپری می‌کند و هنوز مجوز انتشار آن را نگرفته ایم.

دولت آبادی ادامه داد: کتاب «بررسی ساز و آلات موسیقی در اشعار حافظ» اثر ناصر مولا بابایی در انتشارات نگار تابان منتشر می‌شود. مولا بابایی یک موزیسین کودکان استثنایی است و ساز‌هایی را که در اشعار حافظ به کار رفته را ریشه یابی کرده است. از جمله این ساز‌ها می‌توان به جرس، عود، ارغنون و کمانچه اشاره کرد. وی تحقیقات و پژوهشی در زمینه این ساز‌ها انجام داده است و در این پژوهش به این مسئله اشاره میکند که ریشه ساز‌ها ایرانی است یا اینکه ساز کشور دیگری بوده است.

وی با اشاره به اینکه کتاب «بررسی ساز و آلات موسیقی در اشعار حافظ» در مراحل اولیه انتشار است، تصریح کرد: این کتاب تا یک ماه و نیم یا دو ماه دیگر منتشر می‌شود. کتاب برای خودم جالب بود و کتابی با این موضوع ندیده بودم. در این کتاب هم به بهانه حافظ با ساز آشنا می‌شویم و هم به بهانه ساز بر اشعار حافظ مروری می‌کنیم.

مدیر مسئول انتشارات نگار تابان با اشاره به آغاز نمایشگاه‌های استانی کتاب از ۲۰ شهریور ماه اظهار داشت: امسال ارومیه اولین استانی است که نمایشگاه استانی کتاب در آن برپا می‌شود. امیدوارم از این نمایشگاه به خوبی استقبال شود؛ هرچند اوضاع اقتصادی مردم خوب نیست.

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.