سرپرست استانداری کرمان گفت:۳۰۵ پروژه دولتی با اعتبار ۴۶۸ میلیارد تومان در هفته دولت در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمدجواد فدایی، سرپرست استانداری کرمان امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت  گفت :علاوه بر ۳۰۵ پروژه دولتی از ۶۱۵ پروژه با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۶۹۸ میلیارد تومانی بخش خصوصی در این هفته بهره برداری می شود.

محمدجواد فدایی افزود: پروژه‌های بخش خصوصی در حوزه‌های صنایع ،کشاورزی ، صندوق کارآفرینی امید ، میراث فرهنگی و برق منطقه‌ای ایجاد شده و بیش از ۶ هزار نفر در آن‌ها مشغول بکار می شوند.

وی تاکید کرد: در شرایطی که عده‌ای در صدد تخریب دولت هستند و نمیخواهند واقعیت‌ها گزارش شود وظیفه مسئولان است تا مردم را در جریان کار‌هایی که دولت انجام داده قرار دهند.

فدایی همچنین گفت: امسال در مراسم کلنگ زنی هیچ طرحی شرکت نمی کند و فقط پروژه‌هایی که آماده بهره برداری باشند برای افتتاح آن‌ها حضور خواهد یافت.

وی همچنین از صداوسیمای مرکز کرمان نیز خواست برنامه‌های هفته دولت و همچنین ارتباط دولت و مردم را به خوبی پوشش دهد تا مردم در جریان فعالیت‌های دولت در استان کرمان قرار گیرند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت نیز در پایان این جلسه درباره اهم برنامه‌های هفته دولت گفت: مسئولان در این هفته از مناطق مختلف استان بویژه مناطق محروم و کم برخوردار دیدن می کنند و از نزدیک با مردم گفتگوی صمیمانه خواهند داشت.

حجت الاسلام محمودآبادی همچنین افزود: در این هفته دیدار مسئولان با ائمه جمعه و جماعات در راستای تبیین برنامه‌های دولت پررنگتر خواهد بود

وی از حضور برخی مدیران کشوری برای بهره برداری از پروژه‌های آماده افتتاح در استان خبر داد.

محمودآبادی افتتاح رادیو ترانک اولین رادیو بحران کشور با حضور رییس ستاد بحران کشور را از دیگر برنامه‌های هفته دولت عنوان کرد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت بر پرهیز از انجام برنامه‌های تشریفاتی و پرهزینه تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود جامعه ضرورتی ندارد برنامه‌های مدیران در استان همراه با هزینه‌های اضافه باشد.

برنامه‌های دولت از جمعه دوم شهریور با شعار شفافیت و پاسخگویی و کارآمدی در استان همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد و تا ۸ شهریور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

افتتاح رادیو ترانک به مناسبت هفته دولت در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار