سید حسین زرگر گفت: با برداشتن محدودیت سقف سن داوران، آیتم های آمادگی جسمانی، کیفیت قضاوت و بروز بودن داوران اهمیت بیشتری پیدا می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید حسین زرگر داور سمنانی لیگ برتر فوتبال کشور گفت: تست آمادگی جسمانی داوران به حدی دشوار است که شاید بازیکنان حاضر در لیگ هم پس از گذراندن آن، به سخت بودنش اذعان داشته باشند. من نیز با توجه به گذشته فوتبالی که تا به امروز داشتم، تلاش کردم تا این آمادگی را حفظ کنم و با انجام تمرینات منظم و افزایش دانش داوری، در این سطح از مسابقات باقی بمانم.

وی در ادامه افزود: به لطف خدا در شروع لیگ دو بازی پخش زنده برای تیم های استقلال و پرسپولیس را سوت زدم و در سه هفته از چهار هفته هایی که از لیگ می گذرد، به من فرصت قضاوت داده شده است.

 زرگر تصریح کرد: در لیگ امسال، درست مانند بسیاری از کشورهای صاحب فوتبال، سطح بندی داوران انجام شد و ما دیگر مانند سال های گذشته شاهد قضاوت داورانِ لیگ برتر در بازی های حساس لیگ یک یا برعکس آن نخواهیم بود. این موضوع تاثیر بسیاری بر افزایش انگیزه داوران برای قضاو ت های هرچه بهتر خواهد داشت.

انتهای پیام / گ

به شرایط داوران ویژه رسیدگی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.