رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان اهر گفت: شامگاه ۳۱ مردادماه، دوازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان اهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره کوتاه ارسباران یک جشنواره مردمی است گفت: با پایان زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ۱۷۸ اثر از ۳۰ استان و ۵۲ شهرستان کشور به دبیرخانه رسید و بلافاصله در موعد مقرر بازبینی و نظارت آثار انجام شد که در مجموع از ۱۲ استان و ۱۴ شهرستان کشور آثار برگزیده معرفی شدند.

وی آثار برگزیده در این جشنواره را در بخش خیابانی و صحنه‌ای هرکدام ۸ اثر، در بخش آیین سنتی ۳ اثر و در بخش جمعی نیز یک اثر که خارج از مسابقه می‌باشد ذکر کرد.

وی گفت: در بخش آیین سنتی این جشنواره آثاری از بندر خمیر، کرمانشاه و سبزوار و در بخش خیابانی آثاری از اصفهان، اسفراین، بروجرد، هرسین، تهران، بناب و دو اثر از اهر و همچنین در بخش صحنه‌ای نیز آثاری از ایلام، قم، اراک، تبریز، ورامین، آذرشهر و دو اثر از اهر شرکت خواهند کرد.

زارعی افزود: از مجموع تعداد آثار برگزیده جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران ۴ اثر متعلق به شهرستان اهر می‌باشد که نشان از پتانسیل‌ها و استعداد‌های بالقوه هنری هنرمندان این شهرستان است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی اهر در ادامه خواستار حمایت و پشتیبانی مردم در برگزاری باشکوهتر و تداوم این رویداد مهم منطقه‌ای در این شهرستان شد و افزود: بی شک با حمایت مردم هنردوست این منطقه در آینده نیز شاهد تداوم و برگزاری هرچه باشکوهتر این جشنواره درسطح ملی و بین المللی خواهیم بود.

وی همچنین افزود: دوازدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران که در آن شاهد نقش آفرینی هنرمندانی از سراسر کشور خواهیم بود همزمان علاوه بر شهرستان اهر در شهرستان‌های کلیبر، هریس و ورزقان نیز شاهد برگزاری این رویداد مهم منطقه‌ای خواهیم بود.

گفتنی است؛ افتتاحیه دوازدهمین دوره جشنواره از ۳۱ مردادماه آغاز و آیین اختتامیه و معرفی آثار برگزیده نیز سوم شهریور در اهر برگزار خواهد شد. 

 

انتهای پیام/ش

شهرستان اهر میزبان برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.