فرمانده انتظامی استان یزد گفت: انقلاب اسلامی نشات گرفته از نهضت عاشورای حسینی است و پلیس باید از انقلاب اسلامی در مقابل کید شیاطین حراست کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد در جمع کارکنان پلیس استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: از اینکه توفیق خدمت در استان دارالعباده یزد نصیب اینجانب شده خداوند را سپاسگزارم و امیدوارم با همکاری همه کارکنان پلیس در انجام وظایف و تکالیفی که سازمان معین نموده به نحو مطلوب انجام وظیفه کنیم.

 سردارمیرحیدری با بیان اینکه این نظام بر پایه شریعت اسلام و برای اجرای فرامین الهی برپا شده است خاطرنشان کرد: امروز خدمت در این لباس مقدس در حراست از ارزش‌های الهی یک افتخار است.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: امروزه پلیس باید از انقلاب اسلامی در مقابل کید شیاطین حراست کند و این انقلاب، نشات گرفته از نهضت عاشورای حسینی است.

سردار میرحیدری ضمن اشاره به توطئه‌های دشمنان کشور به سرکردگی استکبار جهانی گفت: دشمنان، تمام عیار به مقابله با انقلاب و اهداف آن برخاسته اند و بر همه ما واجب است با تمام توان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: پلیس باید با خدمت صادقانه، اخلاص و تواضع در مقابل ملت و با حس خدمتگزاری و یار مهربانی که مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا است در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بکوشد و نگذارد بین مردم و مسئولان فاصله بیفتد.

سردار میرحیدری تاکید کرد: ما باید به عنوان پلیس خدمتگزار با روحیه انقلابی برای خدمت بیشتر و بی منت به مردم قدم برداریم تا دلبستگی و عشق به انقلاب در وجود مردم حفظ شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با ارتقاء دانش تخصصی کارکنان، ماموریت‌های پلیس در جامعه از منظر علمی و با فنون جدید انجام گیرد.

سردار میرحیدری در پایان با تاکید بر مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: متاسفانه عده‌ای افراد سودجو به مشکلات اقتصادی مردم دامن می‌زنند و تولیدات ملی را با مشکل مواجه می‌کنند که پلیس باید با اراده‌ای قوی در مقابل آن‌ها بایستد.

انتهای پیام/ی

ایستادگی پلیس در مقابل توطئه‌های دشمنان انقلاب

برچسب ها: پلیس ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.