ظاهر و مشخصات Mate 20 مشخص شد

اخبار فاش شده از کمپانی هوآوی، مشخصات و ظاهر گوشی Mate 20 را مشخص کردند.

ظاهر و مشخصات Mate 20 مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی قرار است Mate 20 را در ماه اکتبر به صورت رسمی معرفی کند اما با بزرگترین افشا از این کمپانی می‌توانیم ظاهر این گوشی و مشخصات آن را ببینیم. مشخصات افشا شده از دو منبع به دست آمده‌اند: یکی رندرهایی که از تصاویر واقعی لو رفته از Mate 20 ساخته شده‌اند و دیگری از مشخصاتی است که تا به حال فاش شده‌اند و همزمان با رندرها پخش شده‌اند.

مجموعه XDA Developers موفق شده‌اند تا از روی نمونه‌های مهندسی شده Mate 20 اطلاعات و تصاویری را به دست آورند و آن‌ها را منتشر کرده است. کارکنان این مجموعه نتوانستند با توجه به این نمونه‌ها، جایگاه دکمه‌های جای گرفته روی این گوشی و ابعاد آن را به دست آورند و همچنین پشت این گوشی هم آنچنان در عکس‌های لو رفته از آن چندان واضح نبودند و رندرهای طراحی شده از روی آن نتوانسته‌اند پنل پشتی آن را به صورت دقیق نشان دهند.

گوشی Mate 20 هوآوی دارای یک بریدگی بالای صفحه به صورت قطره خواهد بود (water droplet notch) که دارای یک اسپیکر مکالمه و دوربین سلفی بالای صفحه نمایش خواهد بود. بالای این دستگاه یک جک 3.5 میلیمتری صدا برای اتصال هدفون و اسپیکر است . در پایین دستگاه هم پورت USB-C به همراه اسپیکرهای استریو وجود خواهد داشت.

پنل پشتی این گوشی هوشمند دارای سه دوربین احتمالا شبیه دوربین به کار رفته در P20 Pro خواهد بود. اسکنر اثر انگشت این گوشی هم پشت آن خواهد بود. Mate 20 در پنل پشتی خود دارای پوشش شیشه‌ای است که با این پوشش حتما دارای فناوری شارژ سریع‌ هم خواهد بود.

Mate 20 یک نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 2244x1080 پیکسل خواهد داشت. پردازنده این دستگاه دارای چیپست Kirin 980 است، رم آن 6 گیگابایت است و باتری آن 4200 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت.

البته فراموش نکنید که این مشخصات هنوز شایعه هستند و برای تأیید شدن اطلاعات Mate 20 باید منتظر مراسم رونمایی از آن باشیم.

ظاهر و مشخصات Mate 20 مشخص شد

ظاهر و مشخصات Mate 20 مشخص شد

ظاهر و مشخصات Mate 20 مشخص شد

ظاهر و مشخصات Mate 20 مشخص شد

ظاهر و مشخصات Mate 20 مشخص شد

ظاهر و مشخصات Mate 20 مشخص شد

انتهای پیام/

شایعات منتشر شده از Mate 20

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار