رییس هیات شطرنج خوزستان از معرفی نفرات برتر مسابقات قهرمانی شطرنج خوزستان در رده‌های سنی پایه در بخش پسران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالامیر خطیب زاده، رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: مسابقات قهرمانی شطرنج خوزستان27 تا 29 مردادماه در رده‌های سنی زیر 12، 14، 16 و 18سال پسران در خانه شطرنج اهواز برگزار شد.

وی با اشاره به برترین های این مسابقات بیان داشت: مسابقات رده سنی زیر 12 سال در 5 دور با حضور 37 شرکت کننده به روش سوییس به انجام رسید که در نهایت محمد مهدی قربانی، آرتا آهنکوب و اوریا شکیبایی هر 3 از اهواز به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به دست آوردند.

خطیب زاده افزود: مسابقات رده سنی زیر 14 سال نیز که با حضور 28 شرکت ‌کننده و به روش سوییس برگزار شد، ابوالفضل یزدانی و امیر یزدی هر 2 از اهواز عنوان های اول و دوم را کسب کردند همچنین سینا فرحانی از خرمشهر به مقام سوم رسید و مسابقات رده سنی زیر 18 سال نیز که با حضور 6 شرکت کننده و به روش سوییس برگزار شد محمد میاح پور از اهواز، بنیامین جلیلیان از خرمشهر و علیرضا مکوندی مونکی از اهواز عنوان های اول تا سوم را تصاحب کردند.

رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: در رقابت های شطرنج رده سنی زیر 16 سال پسران استان که با حضور 11 نفر در 5 دور و به روش سوییس برگزار شد، علیرضا بساق زاده از اهواز، حامد قاضی از خرمشهر و کیارش دلیر از اهواز به ترتیب در رتبه های اول تا سوم جای گرفتند.

انتهای پیام/م

مسابقات شطرنج خوزستان در خانه پایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.