فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز (سه شنبه) از کشف انبارهای کاغذ، آهن، مواد اولیه پتروشیمی و لوازم خانگی در کهریزک خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با اقدامات همکاران ما در پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ 17 انبار و سوله احتکار کالاهای ضروری کشف و شناسایی شد.

وی افزود: در انبار کاغذ که مورد بررسی قرار گرفت، بالغ بر 7 هزار تن کاغذ A4، کاغذ روزنامه و گلاسه در این سوله ها احتکار شده است که ارزش مالی آنها 100 میلیارد تومان است.

کشف احتکار ۷ هزار تن کاغذ، ۹ هزارتن آهن آلات و مقادیری لوازم خانگی در کهریزک

سردار رحیمی گفت: در این رابطه 5 نفر دستگیر شدند که همگی از مالکان این اقلام هستند.

وی افزود: تعداد 6 انبار و 11 سوله در بررسی های ما شناسایی و کشف شد که همگی با ارز دولتی اقدام به وارد کردن کالا و احتکار آنها کرده اند.

کشف احتکار ۷ هزار تن کاغذ، ۹ هزارتن آهن آلات و مقادیری لوازم خانگی در کهریزک

سردار رحیمی گفت: در میان این انبارها یک انبار با 9 هزار تن آهن آلات به ارزش 36 میلیارد تومان و یک انبار با 100 تن مواد پتروشیمی که برای تهیه لوازم پلاستیکی و یکبار مصرف به کار برده می شوند کشف شد و همچنین 3 انبار لوازم خانگی به ارزش 6 میلیارد تومان شناسایی، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مالکان و عرضه کنندگان کالاهای وارد شده به کشور می بایست مقدار ورود و خروج اقلام انبار شده در سوله ها را در یک سامانه مشخص ثبت کنند که متاسفانه بعد از گذشت 5 سال از تصویب این قانون هیچ اقدامی جهت ارسال مقدار موجودی انبار ها اعم از ورودی ها و خروجی ها به مسئولان مربوطه اعلام نشده است.

وی در پایان افزود: همگی این انبار ها پلمپ شدند و پرونده آنها تحویل مسئولان قضایی شد؛ کاغذهای احتکار شده با توجه به نزدیکی به ایام شروع مدارس باید هر چه سریع تر به بازار تزریق شود.

کشف احتکار ۷ هزار تن کاغذ، ۹ هزارتن آهن آلات و مقادیری لوازم خانگی در کهریزک

انتهای پیام/

کشف سوله ها و انبارهای آهن آلات و کاغذ در کهریزک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار