همزمان با هفته دولت ۲۶ طرح برق‌رسانی در فارس و بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی شرکت برق منطق‌های فارس اعلام کرد: احداث ۲۶ پروژه مهم برق‌رسانی با صرف اعتبار ۱۰۱ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان شرایط جدیدی جهت تامین برق پایدار و مطمئن در استان‌های فارس و بوشهر را ایجاد کرده است.

بر اساس این گزارش از میان ۲۶ پروژه مهم احداث شده توسط شرکت برق منطقه‌ای فارس ۱۳ پروژه آن در سطح استان فارس احداث شده است که اعتبار‌ی بالغ بر ۶۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان را به خود اختصاص داده است همچنین ۱۳ پروژه مهم خطوط، پست و افزایش ظرفیت پست نیز در استان بوشهر احداث شده که ۳۹ میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

گفتنی است شرکت برق منطقه‌ای فارس با وجود تحریم‌های اقتصادی، در سال‌های اخیر با احداث و راه‌اندازی پروژه‌های عظیم برق‌رسانی، شامل پروژه‌های احداث خطوط فوق توزیع و پروژه‌های احداث، توسعه و افزایش ظرفیت ایستگاه‌های فوق توزیع با همت و تلاش کارکنان در راستای رفاه مردم استان‌های فار س. و بوشهر اقدامات شایان توجهی را انجام داده است.

شرکت برق منطقه‌ای فارس از شرکت‌های زیر مجموعه توانیر است که مسئولیت خطیر انتقال انرژی الکتریکی مطمئن و مورد نیاز مشترکین خود را در سطح استان‌های فارس و بوشهر بر عهده دارد و در جهت دستیابی به این مهم، سیاست‌ها و راهکار‌های از پیش تدوین شده را سر لوحه فعالیت‌های این شرکت قرار داده است.
انتهای پیام/ر

افتتاح ۶۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان طرح برق رسانی در فارس

برچسب ها: هفته دولت ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار