درگیری چند اراذل در یکی از خیابان های انگلیس به مجروح شدن شدید یکی از آنها انجامید.

لحظه درگیری اراذل در خیابان + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه درگیری شدید چند اراذل را در یکی از خیابان های منطقه "بیرمنگهام" انگلیس به تصویر می‌کشد. ویدئو، این اراذل را در حالی که با با قمه در خیابان در تعقیب رقیب هستند نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود یکی از همدستان مرد تحت تعقیب، بلافاصله سوار خودرو می شود و پس از برخورد با  ماشین یکی از اراذل را 15 فوت( 4.5 متر) به هوا پرتاب می کند.


بیشتر بخوانید: ناکامی آدم‌ربا در ربودن دختر خردسال +فیلم 


دوستان مرد مجروح شده با دیدن این صحنه از تعقیب رقیب  منصرف می شوند و بلافاصله خود را به بالای سر او می رسانند. آنها در ادامه با متوقف کردن یک خودرو، تلاش می کنند همدست خود را به بیمارستان منتقل کنند اما بدلیل جراحات شدید وارد موفق به این کار نمی شوند. راننده فوق نیز موفق می شود از دست این اراذل بگریزد. این حادثه در ساعت 1.30 دقیقه بعدظهر روز جمعه در منطقه ادینگتون شهر بیرمنگهام انگلیس رخ داد.

سخنگوی پلیس محلی انگلیس با تایید این خبر گفت یک مرد 20 ساله که دچار جراحات شدید به ویژه از ناحیه سر شده بود به بیمارستان منتقل شده است. این مرد که کاملا بیهوش شده بود با یک آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس برای دستگیری طرفین این درگیری ادامه دارد.

انتهای پیام/

درگیری خونین اراذل در خیابان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
اینهم اراذل و اوباش دنیای متمدن+ راننده میلیاردی سوار لندکروز خودمان.