تیم مقاومت گلساپوش یزد در هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه سلمان محمود آباد به مصاف تیم شهرداری سمنان می‌رود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ساحلی بازان بی ساحل در هفته چهاردهم با حساب ۴ بر۳ در ضربات پنالتی موفق شدند  تیم شهرداری بندر عباس را شکست دهند تا ضمن باقی ماندن در کورس قهرمانی، انتقام شکست بازی دور رفت را بگیرند.

گلسایی هابا دو پیروزی در ضربات پنالتی از دوبازی گذشته خود موفق به کسب ۲ امتیاز شدند تا کار سختی برای قهرمانی و پشت سر گذاشتن تیم قدرتمند و آماده پارس جنوبی بوشهر داشته باشند.

نیم نگاهی به نمایندگان استان یزد در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران

بنابراین گلساپوش رده دومی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران برای عقب نماندن از قهرمانی باید مسابقه خود برابر شهردار سمنان رده دهمی را با پیروزی پشت سر بگذارند و نیم نگاهی هم به مسابقه پارس جنوبی بوشهر و شاهین خزر رودسر در شمال ایران داشته باشد.

میرشمسی سر مربی تیم مقاومت گلساپوش در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با اشاره به اینکه برنامه مشخصی برای پیروزی در این مسابقه داریم، گفت: بازی بسیار سختی را در برابر شهرداری سمنان در پیش رو داریم .

نیم نگاهی به نمایندگان استان یزد در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران

میرشمسی  افزود:در شروع نیم فصل دوم بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم، ولی تمام تلاشما برای پیروزی در هر مسابقه انجام می‌دهیم .
وی گفت:شرایط آمادگی تیم به مرز ایده ال رسیده است و بعد از بازی سنگین مقابل شهرداری بندر عباس با یک ریاکاوری برای این مسابقه آماده شدیم .

ایفا سرام در اندیشه باقی ماندن در کورس قهرمانی

اما دیگر نماینده استان یزد یعنی تیم رده سومی ایفا سرام اردکان که با گلساپوش یزد ۳ اختلاف امتیاز دارد برای رسیدن به دوم تیم بالا جدول سخت برای پیروزی در برابر جهان نژادیان آبادان خواهد جنگید .

این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه با قضاوت رسول پرسه و حسام عرب در ورزشگاه نفت آبادان برگزار خواهد شد.

رحیمی سرمربی تیم ایفا اردکان در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: بعد از پیروزی سخت برابر شاهین خزر رودسر با روحیه بالایی به مصاف جهان نژادیان آبادان می رویم .

نیم نگاهی به نمایندگان استان یزد در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران

وی افزود: تیم ایفا اردکان از لحاظ شرایط بدنی در سطح بالایی است و تمام تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقه انجام میدهیم
رحیمی ابراز کرد: آبادان تیم بسیار خوب و منسجمی دارد و پیروزی در مقابل این تیم راحت نیست.

پیام کویر اردکان حال خوشی ندارد

پیام کویر اردکان که این روز‌ها در مکان انتهایی جدول جا خوش کرده و حال روز خوبی ندارد برای رهایی از این مهلکه باید به همه مسابقات خود به حکم فینال نگاه کند و با پیروزی در مسابقات آتی از خطر سقوط در امان بماند.

انتهای پیام/ی

گزارش از علی صبور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار