نیمه دم شهریور ماه سال جاری همایش سه روزه سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور در یاسوج برگزار می شود.

سید ناصر رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در گفتوگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ گفت: نیمه دم شهریور ماه سال جاری همایش سه روزه سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور با حضور هنرمندان، ورزشکاران و افراد برجسته و نخبه کشوری در یاسوج برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را برجسته نشان دادن اهمیت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر برشمرد و افزود: با اجرای این برنامه از افراد نخبه و برجسته استان دعوت می کنیم هم پای دیگر سفیران در راه مبارزه با مواد مخدر و این آسیب خانمان سوز قدم بردارند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان ادامه داد: تشکل های مردم نهاد پیشگیری و مبارزه بامواد مخدر استان جز سه استان برتر در حوزه فعالیت های آموزشی و پیشگیری شناخته شده اند که همین امر باعث شد به درخواست ستاد یک سمن به عنوان سمن بین المللی معرفی کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه سال گذشته 30 نفر و امسال تاکنون 25 نفر برای بهبود یافتگان شغل ایجاد کرده ایم بیان کرد: سمن ها با توجه به رسالت ستاد مبارزه با مواد مخدردر ورود به حوزه اشتغال برنامه ها و طرح هایی ارایه داده اند که با حمایت های صورت گرفته اشتغالزایی بیشتری برای بهبود یافتگان ایجاد خواهیم کرد.

 انتهای پیام/غ

اشتغالزایی برای بهبود یافتگان مواد مخدر

 

برچسب ها: اشتغال ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.