مدیر کمیته امداد شهرستان میبد گفت: ۱۵ پایگاه در میبد آماده دریافت نذورات عید قربان مردم است.

حسین زین‌الدینی مدیر کمیته امداد شهرستان میبد در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره)  هر سال به مناسبت فرا رسیدن ماه ذی الحجه و عید قربان اقدام به جمع آوری نذورات مردمی می‌کند گفت: ۱۵ پایگاه در میبد آماده دریافت نذورات قربانی مردم است.

زین‌الدینی افزود: از مجموع ۱۵ پایگاه پیش بینی شده ۲ پایگاه در مراکز نیکوکاری بفروئیه و ندوشن، ۲ پایگاه ثابت در سطح شهرستان ،ساختمان کمیته امداد قدیمی و جدید، یک پایگاه سیار و ۱۰ پایگاه در مساجد محلات برای جمع آوری نذورات مردمی در سطح شهرستان میبد پیش بینی شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان میبد ادامه داد: طبق برنامه کمک‌های جمع آوری شده در اولین فرصت میان نیازمندان و ایتام توزیع می‌شود.

وی در خصوص نذورات جمع آوری شده در سال گفت: مردم میبد سال گذشته ۴۰۸ میلیون و ۵۹۲ هزار ریال کمک‌های خود را شامل ۴۰۴ کیلوگرم گوشت نذری به ارزش ۱۸۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و سبد کالا و اطعام غذا به ارزش ۲۲۶ میلیون ۷۹۲ هزار ریال اهدا کرده که این نذورات بین ۱۲۰۰ خانوار با جمعیت یک هزار و ۵۰۸ نفر تحت پوشش این نهاد در سطح شهرستان میبد توزیع شد.

زین الدینی در پایان ابراز داشت: نیکوکاران میبدی می‌توانند برای اهداء نذورات نقدی در روز عید قربان و مشارکت در این سنت حسنه از طریق شماره حساب ۰۱۰۵۱۰۰۸۵۶۰۰۹ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۸۰۳۵ بانک ملی و همچنین شماره‌گیری کد دستوری#۰۳۵۵*۸۸۷۷* تلفن همراه اقدام کنند و یا با شماره‌های ۳۲۳۵۷۵۴۵ و ۰۹۱۳۲۵۶۸۲۶۶ این نهاد تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ی

آمادگی کمیته امداد شهرستان میبد جهت نذورات قربانی

برچسب ها: کمیته امداد ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.