مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: دیدار تیم‌های مشکی پوشان و خونه به خونه بابل دیروز درحالی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد که قراردادی با مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی منعقد نشده بود.

مشکی پوشان قراردادی برای بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) منعقد نکرده بود سید علی اکبر هاشمی جواهری مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت:  تیم مشکی پوشان به عنوان میزبان و هیئت فوتبال خراسان، هیچ قرارداد و هماهنگی را برای برگزاری این مسابقه با تربیت بدنی آستان قدس رضوی انجام نداده بودند.
 
وی افزود :این تیم بدون هماهنگی قبلی با حضور در محل ورزشگاه امام رضا (ع) خواستار برگزاری بازی در این ورزشگاه شدند در حالی که زمین چمن این ورزشگاه آمادگی کامل برای برگزاری مسابقه را نداشت.

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی ادامه داد: مشکی پوشان در حالی خواستار ورود به ورزشگاه امام رضا(ع) و برگزاری مسابقه بود که حتی نیروی انتظامی نیز در محل حضور نداشت.

هاشمی جواهری با اشاره به اینکه در آخرین زمان‌های باقی مانده به برگزاری این دیدار قرارداد برگزاری آن منعقد شد، گفت: تربیت بدنی آستان قدس رضوی به دلیل وساطت مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و فرمانداری با برگزاری این مسابقه در ورزشگاه امام رضا (ع) موافقت کرد .
 
وی گفت:  تیم‌های ورزشی باید برای برگزاری مسابقات در یک استادیوم تراز جهانی، بطور حرفه‌ای‌تر رفتار کرده و مقدمات اولیه را برای برگزاری مسابقات خود فراهم آورند.

انتهای پیام // ف. ش

زمین چمن ورزشگاه امام رضا (ع) آمادگی کامل برای  دیدار تیم‌ مشکی پوشان رانداشت

برچسب ها: آستان قدس رضوی ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.