بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی؛

کنارنگ و رازقیان به نیمه نهایی اسلالوم راه یافتند

محمد مهدی کنارنگ و رکسانا رازقیان در دور مقدماتی مسابقات قایقرانی اسلالوم در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ از حریفان خود گذشتند.

کنارنگ و رازقیان در به نیمه نهایی قایقرانی اسلالوم راه یافتندبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین روز از هجدهمین دوره مسابقات آسیایی در شهرهای جاکارتا و پالمبانگ اندونزی در حال برگزاری است و ورزشکاران رشته های مختلف در حال رقابت با یک دیگر هستند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در ادامه مسابقات قایقرانی امروز سه شنبه (۳۰ مرداد) ورزشکاران اسلالوم (کانو و کایاک) کشورمان در 2 قسمت آقایان و خانوم‌ها در مرحله مقدماتی با رقیبان خود به رقابت پرداختند.

محمد مهدی کنارنگ در بخش کانو اسلالوم تک نفره آقایان در ۲ راند با ۱۴ ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت. کنارنگ در راند اول با ثبت رکورد ۱۱۳.۸۰ و در راند دوم با ثبت رکورد ۱۱۶.۳۹ و احتساب بهترین زمان در رده ۱۳ جدول ۱۵ نفره مرحله مقدماتی قرار گرفت و توانست به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافت.

در ادامه رکسانا رازقیان در بخش کایاک اسلالوم تک نفره بانوان در ۲ راند با ۱۱ ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت. رازقی در راند اول با ثبت رکورد ۱۲۳.۱۶ و در راند دوم با ثبت رکورد ۱۱۲.۲۶ و احتساب بهترین رکورد در بین ۱۲ ورزشکار در رتبه ۷ قرار گرفت و توانست به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

امروز در ادامه مسابقات قایقرانی اسلالوم ورزشکاران در ماده‌های کایاک مردان و کانو بانوان به رقابت با یگدیگر خواهند پرداخت و امیرمحمد فتاح‌پور و شقایق سید یوسفی نمایندگان ایران در این مسابقات خواهند بود.


بیشتر بخوانید: جاور به فینال روئینگ تک نفره رسید/شجاعی از راهیابی به مسابقه نهایی بازماند


انتهای پیام/

راه یابی 2 نمایده اسلالوم به نیمه نهای بازی های آسیایی جاکارتا 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار