سه بازیکن تیم فوتبال استقلال در صورت دریافت کارت زرد در بازی مقابل السد محروم می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مصدومیت مرتضی آقاخان مهاجم تیم فوتبال استقلال، این بازیکن هر روز به فیزیوتراپی می‌پردازد و سپس انجام تمرینات اختصاصی را در دستور کار قرار می‌دهد.

این بازیکن با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت احتمالا از ۲ ماه دیگر می‌تواند به تمرینات تیم بازگردد و از هفته دوازدهم - سیزدهم تیمش را همراهی کند، اما به دلیل هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بر این شده نام این بازیکن یک نیم فصل از لیست استقلال خارج شود و از نیم فصل دوم با قدرت برای استقلال بازی کند.

آقاخان پس از بازگشت به تمرینات به صورت انفرادی تمرین می‌کند تا پس از مدتی در کنار دیگر بازیکنان به صورت گروهی برنامه‌های خود را دنبال کند.


بیشتر بخوانید: فرشید باقرى به تمرینات استقلال بازگشت


طبق آخرین قول و قرار‌ها میان مدیران استقلال و آقاخان قرار است قرارداد این بازیکن به زودی امضا شود.

محرومیت در انتظار سه ستاره استقلال

با توجه به دیدار تیم فوتبال استقلال در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد در همین راستا سه ستاره این تیم در آستانه محرومیت قرار دارند.

فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و خسرو حیدری سه بازیکن تیم فوتبال استقلال هم اکنون دارای یک کارت زرد هستند و در صورتی این بازیکنان در دور رفت برابر السد کارت زرد دیگری دریافت کنند دیدار دور برگشت مقابل لسد را از دست خواهند داد.

۴۰۰ هزار دلار در جیب استقلالی‌ها

مدیران باشگاه استقلال که برای دیدار با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و دریافت پول بازی‌های آسیایی استقلال راهی طی روز‌های گذشته راهی مالزی شده بودند قرار است فردا به تهران باز گردند.

مسئولان باشگاه استقلال با ۴۰۰ هزار دلاری که از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت می‌کنند بخشی از هزینه‌های دستمزد مربیان و بازیکنان خارجی را پرداخت می‌کنند.

نیمکت نشینی حسینی کار دست شفر می‌دهد

با توجه به نیمکت نشینی متوالی حسین حسینی در بازی‌های تیم فوتبال استقلال بعید نیست که دروازه بان جوان آبی‌ها در نیم فصل جدایی خود را از جمع آبی پوشان اعلام کند و این کار را برای شفر سخت کند.

حسینی که قبل از حضور در اولین بازی رقابت‌های لیگ هجدهم از ناحیه دست مصدوم شد تا هفته چهارم مسابقات اجازه حضور در درون دروازه را از سوی شفر کسب نکرد و به همین دلیل شنیده می‌شود که حسینی از این موضوع ناراحت است و احتمال جدایی وی از استقلال می‌تواند تا حدی درست باشد.

البته این روز‌ها در حالی از ناراحتی و جدایی حسینی صحبت می‌شود که مدیران استقلال با قدرت اعلام می‌کنند که حسینی به کار خود ادامه می‌دهد و جدایی‌ای در کار نیست.

مدافع عراقى در رادار استقلالى‌ها

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است صفا هادى مدافع عراقى ٢٠ ساله مد نظر استقلالى‌ها به زودى راهى تهران شود تا از نزدیک مورد ارزیابى شفر قرار بگیرد.

با این وجود عقد قرارداد با این بازیکن هنوز قطعى نشده و طرفین براى امضاى نهایى به توافقات لازم برسند.

حضور مجیدى در استقلال تکذیب شد

در حالى که مطرح شده مدیریت باشگاه استقلال موافق حضور فرهاد مجیدی در کادرفنى است، اما این اتفاق به نظر نهایى وینفرد شفر بستگى دارد، اما این خبر از سوى یکى از نزدیکان باشگاه تکذیب اعلام شد.

کادر فنى استقلال با همین نفرات به کار خود ادامه مى دهد و مدیریت باشگاه در نظر ندارد مجیدى را به دستیاران شفر اضافه کند.

بازگشت چشمى به ترکیب استقلال

روزبه چشمى مدافع تیم فوتبال استقلال پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در تمرینات گروهى آبى پوشان حاضر شدن و این بازیکن با آمادگى جسمانى بالا مى تواند براى تیمش به میدان برود.

شفر مى تواند در هفته پنجم رقابت هاى لیگ برتر براى دقایقى از حضور چشمى بهره ببرد و از طرفى سرمربى آبى‌ها مى تواند بدون ریسک کردن در دیدار با فولاد به این بازیکن استراحت بدهد تا مدافع استقلالى‌ها در بازى رفت مقابل السد در ترکیب قرار بگیرد.

تجليل از ٢ استقلالى قبل از ديدار مقابل فولاد

تيم فوتبال استقلال در حالى در هفته پنجم رقابت هاى ليگ برتر به مصاف تيم فولاد خوزستان مى رود كه كميته پيشكسوتان استقلال در نظر دارند از ٢ بازيكن اسبق اين تيم تجليل كنند.

پرويز برومند و حسن اعلم ٢ پيشكسوتى هستند كه قبل از ديدار با فولاد خوزستان از آنها تجليل مى شود.ديدار ٢ تيم فوتبال استقلال و فولاد خوزستان فردا ساعت ٢٠:١٥ برگزار مى شود.

البسه آسيايى استقلال در دفتر باشگاه

حامى البسه تيم فوتبال استقلال پيراهن هاى آسيايى آبى پوشان را به مسئولان اين باشگاه تحويل داده استاستقلالى ها با البسه سفيد و آبى رنگ در رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا حاضر مى شوند.

از طرفى تنها فرق آرم البسه استقلالى ها در رقابت هاى آسيايى و ليگ برتر است كه پيراهن هاى آبى پوشان در آسيا فقط از يك آرم تبليغ آن هم با اندازه ١٠*٢٠ برخوردار است در حالى كه پيراهن استقلالى ها در ليگ برتر داراى تبليغات بيشترى است.

محرومیت در انتظار سه ستاره استقلال/ زمان بازگشت آقاخان مشخص شد

نقش استقلال در حضور اشكان در كميته اخلاق

شنيده مى شود مديران استقلال براى توجيه نيوماير بازيكن تيم خود به دليل داشتن خالكوبى از مسئولان كميته اخلاق خواسته اند تا به خالكوبى اشكان دژاگه ورود كنندالبته اين موضوعات در حالى مطرح مى شود كه يكى از مديران باشگاه استقلال اين مساله را تكذيب كرد و اعلام داشت كه اصلا در اين باره با مسئولان كميته اخلاق صحبتى نداشته اند و اين صحبت ها شايعه است.


بیشتر بخوانید: حضور مدیران استقلال در مالزی/نامه استقلالی‌ها روز میز کمیته استیناف


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار