ترامپ با اظهار اینکه فکر می‌کرده اردوغان با آزادی کشیش آمریکایی موافق است گفت آمریکا برای آزادی کشیش برانسون بازداشت شده هیچ امتیازی به ترکیه نخواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: «برای آزادی کشیش آمریکایی بازداشت شده هیچ امتیازی به ترکیه نخواهیم داد.»

ترامپ با اظهار اینکه «فکر می‌کردم اردوغان رئیس جمهور ترکیه با آزادی کشیش برانسون موافق است» افزود: «در مورد احتمال تحمیل خسارت اقتصادی به اروپا بر سر تعرفه‌های تجاری علیه ترکیه نگران نیستم.»

دونالد ترامپ گفت به عنوان بخشی از توافق برای آزادی کشیش برانسون، کمک کرده است تا اسرائیل یک تبعه ترکیه را آزاد کند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین اعلام کرد اگر مسکو قصد اتخاذ اقداماتی برای همکاری با آمریکا در مورد سوریه و اوکراین داشته باشد، لغو تحریم‌های آمریکا علیه روسیه را در نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اظهارات ترامپ درباره لغو تحریم‌های آمریکا علیه روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
رجب جان : در ترکیه کسی نیست که در جواب ترامپ بگوید برای راستی آزمائی تو گولن را به ما بده و آزاد کن ما هم در مقابل کشیش برانسون را به شما میدهیم....کسی نیست که به این نادان بگوید از یک طرف از مذاکره و نشست برای حل موضوع حرف میزنی و از طرف دیگر کشور ترکیه را با دلار و تحریم بایکوت میکنی؟؟ کدام حرفت را ملاک راستی آزمائی قرار دهیم؟ از یک طرف تهدید و از طرف دیگر با دستی در دستکش مخملین آهنی دعوت به مذاکره میکنی؟؟
آخرین اخبار