ملی‌پوش هندبال ایران گفت: برای پیروزی به میدان آمده بودیم اما یک سری از اتفاقات به وجود آمد که نتوانستیم نتیجه مطلوب بگیریم.

صادقی: به اتفاقات باختیم / تمرکزمان روی بازی با کره استبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، افشین صادقی بعد از شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل بحرین در آغاز مرحله دوم گروهی مسابقات هندبال بازی‌های آسیایی جاکارتا، اظهار داشت: برای پیروزی به میدان آمده بودیم اما یک سری از اتفاقات به وجود آمد که نتوانستیم نتیجه لازم بگیریم و در نهایت بازنده این مسابقه شدیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

وی در ادامه گفت:متاسفانه داوری در باخت ما دخیل بود و سوت‌های اشتباه موجب شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد و مقابل بحرین تن به شکست دهیم.

صادقی در مورد بازی بعدی تیم ملی هندبال ایران که برابر کره جنوبی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در این بازی برنده شویم. بازی مقابل بحرین  را همانطور که گفتم بر اثر اتفاقات باختیم اما تمرکز ما روی بازی‌های بعدی خصوصاً بازی با کره است.

انتهای پیام/

در حاشیه دیدار هندبال ایران و بحرین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار