استاندار قزوین در جمع خبرنگاران گفت: در هفته دولت که از دوم شهریور آغاز می‌شود هزار و ۴۲۴ طرح در زمینه‌های مختلف در استان قزوین افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار گفت: برای اجرای طرح‌های هفته دولت ۶۵۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

زاهدی افزود: در بخش عمرانی و زیر بنایی هزار و ۱۴۷ طرح با حدود ۴۴۸ میلیارد تومان هزینه از سوی بنیاد مسکن،  راه و شهرسازی،  شرکت گاز،  شهرداری و دهیاری های استان افتتاح می شود.

وی اضافه کرد :در بخش اقتصادی هم ۱۴۶ طرح با بیش از یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان اعتبار از سوی جهاد کشاورزی،  منابع طبیعی،  آب و فاضلاب شهری و روستایی،  آب منطقه ای،  صنعت،  معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی به بهره برداری می رسد.

استاندار همچنین به طرح های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: ۱۳۱ طرح با بیش از ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس،  صدا و سیما،  فرهنگ و ارشاد اسلامی،  بهزیستی،  کمیته امداد و بهداشت و درمان به بهره برداری خواهد رسید.

زاهدی افزود: برگزاری شورای اداری مدیران استان،  هفته فرهنگی و میزبانی از مسئولان کشوری از دیگر برنامه های استان در هفته دولت است.

استاندار با اشاره به شناسایی ۲۴۰  انبار ثبت شده در استان گفت: انبار هایی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار کرده شناسایی شده اند و موجودی آنها طی چند روز آینده با دستور مراجع قضایی وارد بازار می شود.

زاهدی درباره طرح های نیمه تمام هم گفت: طرح هایی که برای مردم منفعت بیشتری داشته باشند تکمیل خواهند شد.

دوم تا هشتم شهریور همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و با هنر به نام هفته دولت نام گذاری شده است.

انتهای پیام /

نشست خبری استاندار قزوین به مناسبت هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.